Перші покупці iPhone 6S скаржаться на проблеми зі смартфоном
Перші власники нових iPhone 6S і iPhone 6S Plus скаржаться на численні проблеми в роботі смартфонів, зокрема, на перегрів кнопки Home, труднощі з роботою Touch ID, поганий звук з динаміків, проблеми з 3D Touch і випадкові виключення пристрою.
У першу чергу власники “яблучних” смартфонів зіткнулися з перегрівом кнопки Home. У разі перегріву Touch ID перестає реагувати на дотики. Проблема вирішується примусовим перезавантаженням гаджета.
Також багато власників повідомляють про низьку якість звуку з динаміків. Деякі також повідомили, що iPhone 6S періодично відтворює рингтон дзвінка через не ті динаміки і в неправильній гучності.
Несправність є і в роботі з 3D Touch. Наприклад, Safari відмовляється відкривати посилання звичайним тапом, а не посиленим. Проблема також на деякий час вирішується перезавантаженням гаджета.
До всього цього власники iPhone 6S і iPhone 6S Plus скаржаться на випадкові вимикання девайса при досить високому заряді батареї.
Як зазначають ЗМІ, майже всі проблеми більше скидаються на помилки в програмному забезпеченні пристрої, ніж на недолік у “начинці” самого iPhone 6S.
Apple випустила iOS +9 16 вересня. Практично відразу після запуску користувачі почали повідомляти про проблеми, з якими вони стикаються при спробі встановити операційну систему на свої пристрої. Для того, щоб вирішити ці проблеми, було випущено оновлення для iOS 9. Однак, як виявилося, апдейт не виправив проблему зі швидкістю роботи системи.
За матеріалами: 4PDA
Поділитися новиною