Скільки заробив київський метрополітен на подорожчанні жетона з 2 до 4 гривень
Нові тарифи на перевезення пасажирів у міському громадському транспорті почали діяти в лютому 2015-го року. З цих пір жетон на проїзд у київському метрополітені обходиться городянам не в 2, а в 4 грн, а вартість квитка на поїздку в наземному транспорті – автобусі, трамваї, тролейбусі – складає 3 грн.
За інформацією, наданою головою прес-служби КП “Київський метрополітен” Павлом Чередниченко, після підвищення тарифів доходи підприємства в першому півріччі збільшилися на 267, 9 млн грн в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року, а збитки вдалося скоротити на 176, 6 млн грн.
“За I півріччя 2015 року підприємство отримало від перевезень пасажирів 609,9 млн грн доходу”, – зазначають у київському метро. Для порівняння: за аналогічний період 2014-го року метрополітен виручив 342,8 млн грн, а за II півріччя минулого року – 379, 7 млн грн.
Що покращилося в київській підземці?
Як заявляють в управлінні київського метро, доходи підприємства спрямовані на фінансування експлуатаційної діяльності.
“За I півріччя 2 015 на лінії повернуто 19 вагонів, які простоювали через відсутність запасних частин. Для модернізації відправлено 10 вагонів, відремонтовано 567”, – зазначають в метрополітені.
Крім цього в київській підземці провели капітальний ремонт трьох ескалаторів і замінили 1896 шпал, 1838 течі і 661 мокре пляма. Крім цього, на 17 станціях впровадили оплату проїзду за допомогою безконтактної банківської карти.
“Пасажири переходять на електронні засоби оплати проїзду. Проходи за безконтактними картками і проїзним збільшилися на 23,4%, проходи по “Картці киянина “- майже в 7 разів”, – йдеться в повідомленні Київського метрополітену.
А ось пасажиропотік внаслідок підвищення тарифів на проїзд, навпаки, зменшився. “За I півріччя 2015 року – 241, 3 млн пасажирів, за I півріччя 2014 року – 242, 5 млн пасажирів”, – зазначає керівництво столичного метро.
За матеріалами: Сьогодні
Поділитися новиною