Інвесткомпанія Черновецького вклала $1 млн в сервіс з українським корінням Busfor — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Інвесткомпанія Черновецького вклала $1 млн в сервіс з українським корінням Busfor

Фондовий ринок
302
Інвестиційна компанія Chernovetskyi Investment Group (CIG) вклала $ 1 млн в проект Busfor, більш відомий на ринку під старою назвою – Gillbus. Це заснований в Україні сервіс онлайн-продажу квитків на автобуси, який на сьогодні працюють також в Росії і Таїланді. Сторони закрили операцію позавчора, 7 вересня, в рамках бридж-раунду – це перехідна стадія між раундами А і В.
На сьогодні Busfor працює в Україні, Росії та Таїланді. Офіси компанії розташовані в Бангкоку, Москві та Києві. Інвестиція від CIG – не перша на рахунку стартапу. У червні 2014 року сервіс залучив $ 3 млн від міжнародних фондів Intel Capital, InVentures Partners і Finsight Ventures. За даними джерел, інвестори отримали блокуючий пакет (20-25% акцій). За словами засновників компанії, до цього стартап розвивали повністю на власні кошти.
Мільйон, залучений від CIG, витратять на «збільшення продажів квитків на тих ринках, де компанія вже досягла серйозної наявності інвентарю у власній системі бронювання», повідомляють інвестори. За їх даними, в липні 2015 року Busfor показав 335% зростання виручки по відношенню до аналогічного періоду минулого року. На поточний момент більше 300 перевізників безпосередньо розміщують свій інвентар в системі бронювання Busfor і більше 500 партнерів підключені до системи бронювання як агенти з продажу.
Для CIG стартап привабливий, перш за все, тим, що працює в легко масштабованій і при цьому низькоконкурентній ніші. «Ми провели масштабну роботу з вивчення ринку, на якому працює Busfor. Автобусні перевезення не є прямим конкурентом іншим видам транспорту. Це нішевий ринок з гострою затребуваністю онлайн-послуг, на якому практично немає конкуренції, на відміну від більш технологічного ринку авіаквитків. Ми оцінили здібності компанії до масштабування (наприклад, в 47 разів зросли продажі Busfor з початку року тільки в Росії), а також потенціалу до генерування і зростанню доходів », – розповів керуючий партнер Chernovetskyi Investment Group Володимир Кривко.
Заради угоди з інвесткомпанією екс-мера Києва Леоніда Черновецького Busfor відмовив іншим інвесторам. «До вибору інвестора ми підходили вибірково. Одночасно у нас було кілька пропозицій, але ми вибрали «розумні гроші». Вже на етапі аудиту та прийняття рішення про інвестування з боку CIG ми побачили, наскільки вони глибоко залучені в проекти, які ведуть, і готові допомагати нам в щоденному режимі »- розповідає про угоду CEO Busfor Ілля Екушевській.
Busfor орієнтований на ринок міжміських і міжнародних автобусних перевезень в європейських країнах і на території Південно-східній Азії, сумарний розмір якого, за оцінками Екушевського, перевищує $50 млрд. До 2017 року компанія має намір реалізувати більше 2 млн автобусних квитків через інтернет. На даний момент сумарна оцінка місць в автобусах, доступних для продажу через систему бронювання – $3,5 млрд, при цьому середня вартість середнього квитка в Росії становить 1460 карбованців ($23), в Україні 475 грн ($22), в Таїланді 571 бат ($18 ). До кінця цього року Busfor планує провести черговий інвестиційний раунд, щоб прискорити розвиток бізнесу в країнах Південно-східної Азії.
За матеріалами:
Ain.Ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас