593
Авіаконцерн "Антонов" має намір стягнути з самарського "Авіакора" $ 5,4 млн
— Фондовий ринок
Арбітражний суд Самарської області призначив на 28 жовтня попереднє судове засідання за позовом державного авіабудівного концерну “Антонов” (Україна) до ВАТ “Авіакор – авіаційний завод” про стягнення $5,35 млн, повідомляється в матеріалах на сайті суду.
Заява була подана 20 серпня і прийнята до провадження 27 серпня. Суть позовних вимог не уточнюється.
Поки не вдалося отримати коментарі сторін.
Разом з тим в матеріалах справи зазначається, що не пізніше 10 днів до дати судового засідання позивачу пропонується представити “докази фактичної реалізації товару, зазначеного в договорі, в тому числі літаків типової конструкції Ан-140, Ан-140-100 та їх модифікацій”.
Відповідачу пропонується надати відзив на позов з додатком платіжних та інших документів контррохрахунку для підтвердження наявних заперечень на позов.
Як повідомлялося, в червні 2014 гендиректор “Авіакора” Олексій Гусєв заявляв, що ситуація в Україні “ставить на межу зупинки” проект з виробництва Ан-140. У зв’язку з цим російське підприємство перестало проводити передоплату підприємствам-постачальникам в Україні з міркувань безпеки. У липні 2015 року А.Гусєв повідомив про припинення програми випуску літаків Ан-140 через позицію влади України.
“З урахуванням того, що у нас 34 заводу-постачальника і головне конструкторське бюро (“Антонов”- ред.) перебувають в Україні, провести імпортозаміщення щодо комплектуючих в такий швидкий термін не представляється можливим. Тому ця програма тимчасово зупиняється”, – пояснював А .Гусев.
Також повідомлялося, що “Авіакор” не виконав свої зобов’язання за держконтрактом з Міноборони РФ з виробництва літака Ан-140 через порушення термінів постачальниками.
“Авіакор” – єдиний авіабудівний актив холдингу “Російські машини” (входить до групи “Базовий елемент”), спеціалізується на виробництві, ремонті та обслуговуванні літаків сімейств Ту-154 і Ан-140.
ДП “Антонов” входить до держконцерн “Укроборонпром”, реалізує повний цикл створення літаків – від розробки до серійного виробництва і післяпродажного обслуговування.
За матеріалами: Інтерфакс
Поділитися новиною
Також за темою
Apple показала новий MagSafe-акумулятор, який продовжує життя iPhone Air
Боротьба з контрабандними iPhone: що пропонує Гетманцев
«Укроборонпром» збільшив виторг до $3 млрд і потрапив у топ-50 найбільших оборонних компаній світу
68% компаній продовжують інвестувати в українські надра, попри війну — дослідження
АМКУ дозволив UPG взяти в оренду іще 75 автозаправок групи Приват
Apple виплатить $95 млн у справі про прослуховування Siri