Торговельні мережі підняли націнку на соціальні товари, - експерт — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Торговельні мережі підняли націнку на соціальні товари, - експерт

Особисті фінанси
2299
Падіння купівельної спроможності українців поряд зі зміною в структурі споживання змушує торговельні мережі збільшувати націнку та заробляти на соціально значущі товари масового споживання.
Про це повідомив директор Української Асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко.
“Раніше націнка на соціальні товари регулювалася державою і становила не більше 17%, то зараз такого регулювання немає. І хоча мережі заявляють про намір дотримуватися цієї націнки, навіть на молочні товари, на хліб і на інші значущі для населення товари націнка може становити більше 25%”, – сказав Дорошенко.
Дорошенко також відзначив суттєве збільшення частки товарів масового споживання в загальному обсязі продажів, “якщо раніше частка таких товарів у загальному товарообігу країни становило близько 15%, то на сьогоднішній день обсяг продажів соціальних товарів в Києві становить близько 30%-40%, а в деяких регіонах країни – до 60%”, – зазначив він.
При цьому, як уточнює експерт, якщо раніше за допомогою соціальних товарів мережі лише залучали клієнтів, а заробляли на іншому, більш дорогому або потрібному товарі середньої цінової категорії, то тепер мережі змушені заробляти на дешевих товарах.
Разом з тим, прив’язка виручки до квадратного метра торгової площі змушує мережі оптимізувати асортимент своєї продукції у напрямі більш дешевої, поступово відмовляючись від дорогої імпортної продукції, оскільки на неї немає попиту.
За прогнозами експерта, восени рітейлери продовжать заміщати асортимент своєї продукції більш дешевими аналогами, а імпортні товари будуть залишати полиці українських магазинів.
Падіння роздрібного товарообігу, який за даними Державної служби статистики України (без урахування окупованого Криму та частині зони АТО) в січні-липні 2015 року знизився на 23,6%, а також зміни в його структурі, змушує торговельні мережі не тільки переглядати лінійку товарів і міняти постачальників, але й коригувати стратегію розвитку бізнесу в цілому.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас