Банки не прагнуть уберегти своїх клієнтів від кібершахраїв — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Банки не прагнуть уберегти своїх клієнтів від кібершахраїв

Фінтех і Картки
576
Близько половини банків і платіжних систем (48%) воліє боротися з наслідками кібератак, а не інвестувати в засоби їх запобігання.
Про це повідомила “Лабораторія Касперського” за результатами опитування, проведеного спільно з агентством B2B International.
Крім того, приблизно третина компаній свідомо вибирає такий підхід: 29% респондентів вважають, що розбиратися з конкретними випадками шахрайства дешевше і ефективніше, ніж дбати про те, щоб їх не відбулося.
Опитування проводилося серед представників банків і платіжних систем з метою дізнатися, на чому ґрунтується їхня стратегія інформаційної безпеки, і зрозуміти політику фінансових компаній у сфері захисту від онлайн-шахрайства.
З’ясувалося, що при виявленні факти кібершахрайства з рахунком клієнта тільки 41% організацій обов’язково вживає заходів, щоб уникнути повторення такого інциденту в майбутньому. 36% компаній проводять аналіз використаної уразливості, і 38% компенсують втрати. Приблизно дві третини фінансових організацій (66%) намагаються з’ясувати, хто стоїть за атакою.
“Витрачати всі сили тільки на боротьбу з негативними наслідками онлайн-шахрайства – це те ж саме, що лікувати симптоми хвороби, а не її причину. Симптоми швидше за все виявляться знову, а хвороба прогресуватиме “, – коментує результати дослідження керівник розвитку напрямку Kaspersky Fraud Prevention в Росії Олексій Снєгірьов. “Ми рекомендуємо звернути особливу увагу на профілактику. З кожним роком прийоми зловмисників стають все витонченішими, і неготовність банків застосовувати превентивні заходи сприяє зростанню кількості фінансових кіберзлочинів і збільшення втрат “.
За матеріалами:
PaySpace Magazine
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас