Стало відомо, як буде враховуватися стаж українцям після скасування трудових книжок — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Стало відомо, як буде враховуватися стаж українцям після скасування трудових книжок

Казна та Політика
9605
У міністерстві економічного розвитку і торгівлі запропонували при укладенні трудового договору майбутньому найманому працівнику надавати тільки паспорт або інший документ, що посвідчує особу та заяву про прийом на основне місце роботи, а замість трудової книжки – резюме.
Про це йдеться в проекті закону, який розміщений на сайті відомства.
У разі прийняття закону в запропонованій редакції його проекту при укладенні трудового договору громадянин зобов’язаний буде надати тільки паспорт або інший документ, що посвідчує особу та заяву про прийом на основне місце роботи.
Замість трудової книжки потенційний роботошукач може подавати інформацію в довільній формі (резюме), а також характеристики, та інші документи, що характеризують попередню роботу.
Облік трудової діяльності працівника буде здійснюватися в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Також згідно з проектом основним документом, що підтверджує стаж роботи, буде інформація з персоніфікованих даних працівника, що підтверджує сплату внесків на соціальне страхування.
Проект передбачає, що за період до 2004 року наявність трудового стажу може бути підтверджено у трудовій книжці.
Прийняття зазначеного документа, на думку розробника, дозволить зменшити витрати роботодавців на ведення кадрових питань внаслідок скасування трудових книжок, а також дадуть для бізнесу загальний економічний ефект у розмірі близько 500 млн грн.
“За даними Державної служби статистики станом на 2013 рік по Україні налічувалося близько 1,7 млн ​​підприємств різного розміру, які в сумі мали більш ніж 8,7 млн ​​найманих працівників. Найбільша частина найманих працівників припадала на середні підприємства (3,1 млн) , для малих і великих підприємств цей показник становив 2,8 млн і 2,4 млн відповідно “, – наголошується в пояснювальній записці до проекту документа.
За розрахунками Мінекономрозвитку, на адміністрування кожної трудової книжки підприємством в середньому витрачається 1:00 праці відповідного фахівця (бухгалтера, спеціаліста відділу кадрів, HR-фахівця) на рік, то скасування трудових книжок дозволить заощадити трудові витрати на їх адміністрування в розмірі майже 290 млн грн (83,4 млн грн для великих підприємств, 106,8 млн грн для середніх, 99,5 млн грн для малих).
Також відміна трудових книжок усуне необхідність їх зберігання на підприємствах, що дозволить заощадити витрати бізнесу на архіваріусів.
Залежно від кількості найманих працівників середні та великі підприємства зможуть зекономити щороку близько 220 млн грн на зберігання трудових книжок.
За матеріалами:
Обозреватель
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас