Укрзалізниця відкрила гарячу лінію для скарг
Залізничники закликали пасажирів повідомляти про неналежне обслуговуванні в поїздах, на вокзалах або перевезення безквиткових пасажирів на гарячу телефонну лінію.
Про це повідомили в прес-службі Укрзалізниці.
Дзвонити на гарячу лінію можна за телефоном: (044) 465-33-44.
За цим номером працює автовідповідач, на який треба залишити повідомлення та контактні дані. Працівники Укрзалізниці в найкоротші терміни повинні зв’язатися з адресатом повідомлення.
“Також у кожного начальника поїзда є книга скарг і повідомлень, яку він зобов’язаний надати на першу вимогу”, – повідомили в прес-службі.
У разі неналежного обслуговування при зверненні на гарячу лінію потрібно надавати повну інформацію: номер поїзда, час подорожі, вагон і місце.
Залізничники відзначили, що коли пасажири скаржаться без зазначення конкретної інформації – дуже важко розслідувати випадок, втрачається багато часу і можливість оперативно зреагувати для запобігання негативних явищ.
За матеріалами: УНН
Поділитися новиною