Алгоритм IBM вгадує, що ви за особистість, за текстом всього з 100 слів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Алгоритм IBM вгадує, що ви за особистість, за текстом всього з 100 слів

Технології&Авто
930
Сервіс IBM Watson Personality Insights намагається застосовувати лінгвістичний аналіз, щоб визначити по шматку тексту психологічний портрет його автора.
Сам сервіс платний, його пропонують для аналізу клієнтів по блогах, твітах, записах у форумі. Але у нього є демоверсія, куди можна завантажити текст всього із ста слів (можна і більше, але сто – це мінімум). І машина, як справжній оракул, видасть розгорнуту характеристику вашої особистості. Правда, текст повинен бути англійською або іспанською.
Щоб отримати свій психологічний портрет, достатньо просто вставити шматок будь-якого тексту, написаного вами, у відповідне поле, а потім натиснути кнопку «Аналізувати». Програма подумає і видасть коротку характеристику, але не забудьте проскролити сторінку вниз, там будуть більш розгорнуті дані.
Текст аналізується на наявність певних маркованих слів, а результати упорядковано визнаним психологічним метрик, таким як «Велика п’ятірка» (оцінка особистості по п’яти характеристиках, таких як свідомість, дружелюбність, екстраверсія, емоційність і відкритість досвіду).
У сервісу є API, документація у відкритому доступі, а також – розділ на GitHub. Про те, на чому заснований аналіз сервісу, можна прочитати тут. Потрібно сказати, роботу сервісу користувачі оцінюють неоднозначно. На Quora є відповідна тема, де багато учасників вважають, що сервіс по точності характеристик можна порівняти з гороскопами, мовляв, в будь-якій добірці дуже загальних фраз кожен може побачити себе.
Ми вирішили протестувати сервіс на який-небудь яскраву особистість. Ось результати аналізу тексту Річарда Бренсона під заголовком «Моя ідея раю». Програма порахувала, що підприємець надає перевагу фантазіям, ніж фактам, вірить у краще в людях, довіряє їм, і в багатьох своїх вчинках дуже незалежний.
Ці дані, якщо вважати їх релевантними, можуть стати в нагоді не тільки для аналізу клієнтської бази, але і в роботі HR-фахівців при оцінці претендентів.
За матеріалами:
Ain.Ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас