Українці запустили інтернет-турагентство, яке шукає варіанти по бюджету, а не пункту призначення — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці запустили інтернет-турагентство, яке шукає варіанти по бюджету, а не пункту призначення

Фінтех і Картки
1592
Двоє українців запустили онлайн-турагентство Tripmydream, яке, на відміну від схожих сервісів, підшукує подорож без вказівки точки призначення.
Досить вписати в форму місто вильоту, період і вид відпочинку (зимовий/літній/екскурсійний), планований бюджет – і Tripmydream видасть самі відповідні і економні результати. А якщо таких немає, запропонує «накинути грошенят».
У алгоритми пошуку закладена експертиза мандрівників і дані про готелі і перельотах, з урахуванням чого і формуються найбільш релевантні пропозиції.
У наступній версії Tripmydream також рекомендуватиме, в які дати куди краще полетіти, пропонувати альтернативні аеропорти в рамках однієї візи і способи істотно здешевити перельоти за рахунок комбінації регулярних рейсів і лоукостів, розповів представник сервісу.
Сайт доступний трьома мовами – російською, українською та англійською. Серед валют крім євро, долара і гривні також присутні російські рублі. Очевидно, Tripmydream початку орієнтований на все СНД.
Робота над проектом почалася в січні 2013 року, а сам сервіс запустився в квітні цього року. На сьогодні в команді стартапу сім чоловік і ще стільки ж допомагають позаштатно. Особистості творців не розголошуються, проте повідомляється, що початкові інвестиції в Tripmydream склали близько $ 300 000, які один із засновників виручив від продажу своєї квартири в Києві.
Незважаючи на те, що сервіс ще молодий, він вже встиг заручитися стратегічним партнерством з такими мамонтами індустрії, як Booking.com (партнер по пошуку готелів), а також Skyscanner, Tickets.ua, OneTwoTrip (партнери по пошуку перельотів). Комісію з користувачів Tripmydream не бере, а заробляє по моделі affiliate program: «Наші партнери діляться з нами своєю комісією. Для кінцевого покупця ціна не змінюється, а партнери заробляють менше. Частина по моделі CPC – за кожен перехід, велика частина за моделлю CPA – комісія за продаж », – пояснили в команді.
За даними стартапу, за час тестового періоду роботи сайту з травня по червень Tripmydream зробив близько 100 продажів. Через рік місяців команда хоче вийти на 2000-3000 продажів на місяць, а також масштабуватися на міжнародні ринки.
За матеріалами:
Економічна Правда
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас