1509
Google спотворює результати пошуку, чим завдає шкоди споживачам (дослідження)
— Технології&Авто
Google Inc. фільтрує відображаються результати пошуку таким чином, який порушує антимонопольне законодавство багатьох країн і завдає шкоди користувачам інтернету, йдеться в дослідженні американських вчених – Майкла Луки з Гарвардської школи бізнесу і Тіма Ву з юридичної школи Колумбійського університету.
Дослідження проведене за підтримки Yelp Inc. – Однієї з компаній, що звернулися до Єврокомісії (як головне антимонопольне відомство Євросоюзу) зі скаргою на пошуковик Google. Документ був представлений Єврокомісії.
На підставі даних статистичних випробувань і розлогого економічного та юридичного аналізу вчені роблять висновок, що Google просуває в результатах пошуку свої власні спеціалізовані сервіси на шкоду конкурентам, включаючи Yelp і TripAdvisor.
В даний час Google виводить результати не по релевантності, а віддаючи перевагу власним сервісам і партнерам в перших рядках. Автори дослідження стверджують, що, якби цього не було, користувачі з набагато більшою ймовірністю переходили б по посиланнях в порядку убування релевантності.
“Таким чином, використовуючи домінуюче становище на ринку пошуку для просування внутрішнього контенту, Google знижує соціальну користь, надаючи споживачам результати більш низької якості і гірші співпадіння”, – пишуть вони.
У квітні ЄС офіційно звинуватив Google у спотворенні результатів пошуку. Частка Google на ринку інтернет-пошуку в Європі становить близько 90%.
За матеріалами: The Wall Street Journal
Поділитися новиною
Також за темою
Україна може приєднатися до космічної програми ЄС Govsatcom
Чому відмова від підписання постанови ПДР не скасовує штраф
Альтман розробляє неінвазивний мозковий інтерфейс як альтернативу Neuralink Маска
Grokipedia запрацювала: що може запропонувати конкурент «Вікіпедії» від Маска
Обов’зковий техогляд авто: що потрібно знати водіям
Новий знак на дорогах в Іспанії: що він означає (фото, таблиця)
