У столиці введуть автоматизовану інформаційну систему управління майном


У столиці введуть автоматизовану інформаційну систему управління майном

У Київській міській державній адміністрації створено робочу групу з питань впровадження та експлуатації автоматизованої системи “Інформаційна система управління майном міста Києва”.

Про це повідомили в прес-службі КМДА.

Метою програми є вдосконалення механізму управління майном територіальної громади Києва та забезпечення прозорості та відкритості діяльності структурних підрозділів. Головою робочої групи визначено заступника голови КМДА М.Радуцький.

“Зараз міські інформаційні бази даних майна в столиці створюються за відомчим принципом. При цьому процеси збору, вимоги до їх структури, складу та якості практично не координуються. Дані реєструються розгалужено, з використанням різних матеріалів, систем класифікації та форматів обміну, програмно-технологічних засобів і методів збору і обробки. Така нескоординованих діяльність ускладнює, а іноді й унеможливлює забезпечення ефективності, прозорості та координації управлінських процесів та інтеграції інформаційних даних. Використовуючи автоматизовану систему, ми зможемо вирішити ці проблемні питання та забезпечити результативне управління майном і задоволення зростаючих потреб на доступ до інформації “, – пояснив заступник голови КМДА.

За його словами, впровадження автоматизованої системи “Інформаційна система управління майном міста Києва” дозволить в автоматизованому режимі ефективно накопичувати і використовувати інформаційні дані про: – Об’єкти нежитлового фонду та їх характеристики, стан їх використання; – Орендну плату і результати фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств; – Приміщення, що підлягають приватизації; – Надходження до бюджету міста від оренди; – Містобудівної діяльності та документацію; – Кадастровий план земельної ділянки; – Планувальні обмеження і функціональне зонування генерального плану м.Києва; – Зовнішні межі прибережних захисних смуг об’єктів водного фонду; – Програму розвитку зеленої зони столиці; – Програму економічного розвитку столиці; – Заклади охорони здоров’я та навчальні заклади; – Історико-культурні пам’ятки; – Стан оформлення пайової участі; – Встановлення та демонтаж рекламних засобів.

“Механізм цієї системи здатний оперативно відображати інформацію, узагальнюючи або навпаки розділяючи наявні інформаційні ресурси відповідно до запиту і необхідністю. Також передбачена можливість обліку та контролю за правомірністю використання об’єктів комунальної власності”, – зазначив М.Радуцький.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua