Покинуті кошики - головна проблема інтернет-магазинів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Покинуті кошики - головна проблема інтернет-магазинів

Технології&Авто
3004
Глобальний показник відмов від покупки на етапі формування замовлення досяг межі. Керівникам інтернет-магазинів необхідно почати інвестувати в сучасні технології, щоб торговельні сервіси не викликали бажання відмовитися від покупки.
Мільйони ритейлерів щодня втрачають величезні суми грошей. Середній показник покинутих кошиків становить 76%.
Безумовно, ця тенденція стосується не лише віртуальних магазинів. Покупці звичайних торгових точок теж не купують товар щоразу, коли заходять в магазин. Деякі люди ходять в магазини просто з цікавості і в цьому сенсі інтернет-покупці нічим не відрізняються від звичайних споживачів. Більше того, в інтернеті переглядати товари зручніше і швидше.
Реальна проблема полягає в тому, що від покупок в інтернеті відмовляються ті, хто був готовий придбати конкретний товар і відмовився від нього через технічні причини.
Дослідження показали, що в звичайних магазинах третина покупців відмовляються купувати товар, якщо їм доводиться чекати більше п’яти хвилин в черзі. Майже половина з них більше не прийдуть в такий магазин.
Для інтернет-магазинів 35% відмов пов’язано знову-таки з тривалим оформленням покупки. 23% відмовляються через необхідність реєстрації, 12% через складний процес оплати. Всі ці фактори з часом будуть тільки збільшуватися, тому що зростаючі ризики кібератак змушують ритейлерів впроваджувати все нові системи захисту.
Онлайн-торговцям потрібно знайти спосіб прискорити оформлення та оплату на сайті в рамках систем безпеки. Традиційні магазини постійно інвестують в сучасні платіжні пристрої для того, щоб уникнути затримок на касах і черг.
За матеріалами:
PaySpace Magazine
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас