В «Укрзалізниці» оголосили про завершальну стадію корпоратизації — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В «Укрзалізниці» оголосили про завершальну стадію корпоратизації

Технології&Авто
321
Корпоратизація Державної адміністрації залізничного транспорту України (“Укрзалізниця”) знаходиться на завершальній стадії, і створення АТ “Українська залізниця”, як і раніше повідомлялося, планується до осені поточного року.
Як повідомив директор з реформування, майнової і правової політики “Укрзалізниці” Євген Кравцов, передає Інтерфакс-Україна, в рамках створення самого АТ вже розроблена корпоративна структура системи управління, проводиться робота над внутрішніми документами, порядком прийняття рішень. Система зміниться досить сильно, додав він.
“Однак те, що нам залишилося зробити, – це набагато більший обсяг роботи. У нормативній частині необхідно прийняти ще багато підзаконних актів. Також нагадаю, що зі створенням АТ серйозно зміниться система державного управління, під це необхідно прописати низку документів. Обсяг роботи попереду досить серйозний “, – зазначив він.
За словами Кравцова, в короткостроковій перспективі необхідно поточний порядок роботи підлаштувати під нову організаційну структуру.
“На сьогоднішній день спостерігається цікава ситуація, коли в наявності державна адміністрація, яка є і держорганом і де-факто центром холдингової структури, який займається і щоденним управлінням галуззю в оперативному режимі, тоді як часто державні галузі виконують стратегічну функцію. У світовій практиці, навіть в держсекторі, завжди створюються корпоративні структури, які реалізують бізнес-функції “, – сказав Кравцов.
На його думку, велика частина функцій, які сьогодні виконує “Укрзалізниця” як держорган, повинні перейти до міністерства, а в майбутньому – до органів, які регулюватимуть залізничну галузь (Національна комісія з регулювання у сфері транспорту, Агентство залізничного транспорту – ред.) .
“У АТ” Українська залізниця “повинні залишитися тільки бізнес-функції. Наше завдання на перших етапах саму модель роботи підлаштувати під структуру АТ. Також ми розуміємо, що різко перейти від однієї структури до іншої не можна, тому процес буде плавним, а надалі будуть відбуватися більш серйозні зміни. Якщо говорити структурно, ми припускаємо зміна самої структури ринку, виділяється окремо інфраструктурна складова, складова перевізника та вагонна складова “, – зазначив Е.Кравцов.
Він додав, що, насамперед, необхідно юридично виділити інфраструктурну складову і, на даному етапі передбачається, що це буде АТ “Українська залізниця”, а надалі передбачається виділити тягову складову і вагонні компанії у вигляді субхолдингу.
“При правильному менеджменті структура повинна виглядати саме так. Схожа структура реалізована на Deutsche Bahn, вона показала себе як ефективна”, – резюмував Е.Кравцов.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас