253
Volvo має намір подвоїти продажі в США за чотири роки
— Технології&Авто
Шведський автовиробник Volvo Car Group має намір відновити свої позиції на американському ринку і планує збільшити продажі в США майже вдвічі за наступні чотири роки.
Volvo, власником якої з 2010 року є китайська Zhejiang Geely Holding Group, збільшила продажі в США в січні-квітні цього року на 0,1% – до 18,359 тис. автомобілів.
У 2014 році продажі Volvo на американському ринку впали на 7,9% – до 56 тис. машин, у той час як сукупні продажі світових автовиробників в США зросли до 16,5 млн автомобілів – максимуму з 2006 року.
Пік продажів Volvo в США припав на 2004 рік (139 тис. автомобілів), коли компанія була підрозділом Ford Motor Co.
“Ми виключно прозорі у відносинах з нашими дилерами і очікуємо, що це приведе до збільшення їхньої зацікавленості в Volvo і зростання інвестицій в центри”, – заявив глава північноамериканських операцій компанії Лекс Керссемакерс.
Крім моделей, що вже продаються в США, Volvo має намір запропонувати ринку ще 14 моделей протягом чотирьох років, зазначив він.
Volvo планує інвестувати в свої операції в цілому $11 млрд в наступні чотири роки.
Компанія розраховує до кінця поточного десятиліття збільшити продажі до 800 тис. автомобілів з 500 тис., запланованих на 2015 рік.
Автовиробник будує своє перше підприємство в Північній Америці, яке, як очікується, буде введено в дію в 2018 році і буде випускати 100 тис. автомобілів на рік для США та інших ринків.
За матеріалами: bloomberg.com
Поділитися новиною
Також за темою
Маск урізає xAI: компанія звільнила понад 500 співробітників
Audi E5 Sportback втратив фірмові кільця
У Gmail з’явився нові функції: персоналізовані акції та трекінг замовлень
YouTube запускає багатомовний аудіофункціонал для авторів
Албанія призначила першого у світі ШІ-міністра
Instagram тестує функцію «картинка в картинці» для Reels