Валютні обмеження НБУ перешкоджають виконанню фармвиробниками зобов'язань, - "Інтерхім" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Валютні обмеження НБУ перешкоджають виконанню фармвиробниками зобов'язань, - "Інтерхім"

Казна та Політика
542
Введені Нацбанком валютні обмеження перешкоджають виконанню українськими фармацевтичними виробниками своїх зобов’язань і ставлять під загрозу багаторічні контракти.
Таку думку висловив генеральний директор фармацевтичної компанії ТДВ “Інтерхім” (Одеса) Анатолій Редер.
“Валютні обмеження стали ще більш жорсткими, вони відображаються на нас досить сильно. Крім того, що вони суттєво обмежують наші можливості з виробництва, але і приносять нам прямий збиток”, – сказав він.
Зокрема, за словами А.Редера, НБУ неодноразово не давав дозволу “Інтерхіму” на купівлю валюти, необхідної для оплати сировини з метою виконання міжнародного контракту з постачання препарату Глобальному фонду боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією.
“Тричі ми вже відправляли гривню на купівлю валюти для оплати поставки сировини, тричі нам її відправляли назад. Наші гроші лежали десь чотири-шість днів, причому мова йде про мільйони, а потім з якоїсь лукавої дрібниці їх повертали назад. А адже це контракт і відносини, які вибудовувалися десятиліттями, і щодо поставок сировини ми мали дуже вигідні умови, які зараз через ці проблеми можемо втратити”, – сказав він.
При цьому А.Редер зазначив, що “в результаті валютних коливань маржинальність цього контракту (з поставки препарату Глобальному фонду – ред.) впала до “мінус” 18%, тобто ми поставили ліки зі збитком собі в 18%”.
Він також підкреслив, що “Інтерхім”, як і всі активні в бізнесі компанії, має валютні зобов’язання, тому будь-які коливання відразу відчуваються.
Крім того, за словами А.Редера, в Донецькій області “Інтерхім” втратив близько 54% обсягів продажів, у Луганській – 67%, у Криму – 84%.
Крім того, у компанії “залишилися борги по поставкам дистриб’юторам: у Донецьку та Луганську досі залишаються неоплачені поставки.
“Всі українські фармвиробники розуміють складності в нашій країні. Але в цих умовах дуже важливі чіткі та прозорі правила і можливість діалогу. Якщо ці правила є, то під них можна якось підлаштуватися. Але коли ці правила змінюються кожні три дні і змінюються з непрозорих і незрозумілих причин, вести бізнес дуже складно. У кінцевому рахунку все це відбивається на споживачі”, – сказав він.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас