"Яндекс" вийшов на ринок онлайн-подорожей, запустивши новий сервіс — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Яндекс" вийшов на ринок онлайн-подорожей, запустивши новий сервіс

Світ
582
Яндекс “запустив сервіс “Яндекс. Путешествия”, йдеться в повідомленні компанії.
Новий сервіс орієнтований на пошук кінцевим користувачем туристичних турів (зарубіжних і внутрішніх). В даний час в “Яндекс. Путешествия” агрегуються дані від 14 російських туроператорів.
Крім пошуку турів (насамперед, пакетних пропозицій), сервіс дозволяє шукати пропозиції для самостійного бронювання готелів (пошук та замовлення авіаквитків реалізований в іншому сервісі “Яндекса”). Крім того, компанія інтегрувала “Яндекс. Путешествия” з іншими своїми сервісами. Зокрема, з “Яндекс. Картами” (дозволяє розглянути розташування конкретного готелю і пошукати довколишні альтернативні варіанти).
Також компанія реалізувала в “Яндекс. Путешествия” можливість купити тур онлайн або офлайн (за наявності варіантів), інтелектуальний аналіз відгуків на готелі з автоматичним виставленням рейтингу.
Для користувачів можливості сервісу “Яндекс. Путешествия” безкоштовні. Найближчим часом “Яндекс” планує монетизувати сервіс за рахунок відрахувань від партнерів. Також компанія розглядає й інші варіанти монетизації сервісу.
Наприкінці минулого року дослідницька компанія Data Insight оцінювала обсяг російського ринку онлайн-подорожей за 2013 в 235 млрд рублів (зростання на 38%). При цьому близько 60% цих коштів припадали на продаж авіаквитків. Передбачається, що за підсумками минулого року обсяг цього ринку склав 330 млрд рублів.
За оцінками дослідницького агентства Rutramarin, в 2013 році обсяг російського туристичного ринку склав $45 млрд, а динаміка його росту – 12%. Ринок онлайн-подорожей при цьому оцінюється в $8,3 млрд з динамікою зростання в 33%.
Наприкінці минулого року гравці ринку відзначали, що з боку російських користувачів зростає попит на пакетні пропозиції.
“Туроператорський продукт завжди буде дешевше, ніж те, що ви зробите самі. З простої причини: я, як туроператор, закуповувати оптом, для мене все дешевше – готелі, авіаперевезення, трансфер. І я можу продати своєму клієнту продукт без кількох накруток, у мене немає посередників. Якщо ви прийшли з вулиці, готель ніколи не дасть вам один номер за ту ціну, за яку мені він дістанеться, – адже я купую відразу 100-200 номерів на весь сезон “, – зазначила гендиректор туроператора“Пегас Туристік” Анна Підгірна.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас