Procter&Gamble заплатить рекордний штраф в КНР за рекламу зубної пасти
Китайський регулятор наклав рекордний в історії КНР штраф за неправдиву рекламу в розмірі 6,03 млн юанів ($1 млн) на компанію Procter& Gamble Co., повідомляє MarketWatch.
Претензія полягала в тому, що в рекламі зубної пасти Crest стверджується, що зуби стають білішими вже після першого дня використання, тоді як для досягнення відповідного візуального ефекту в ролику використовувалася програма для обробки відео.
Згідно із заявою підрозділу P&G – Crest China, зробленому на його офіційній сторінці в сервісі мікроблогів Weibo, дану рекламу перестали показувати по телевізору в середині минулого року, а твердження про “ефект білизни за один день” відносилося до поєднання зазначеної пасти і правильної техніки чищення зубів.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною