257
Мінінфраструктури України не планує в 2015 р. оновлювати рухомий склад
— Казна та Політика
Міністерство інфраструктури України в 2015 році не планує оновлювати рухомий склад залізниць країни.
Відповідне повідомлення отримали депутати Кременчуцької міськради на їхнє звернення з проханням забезпечити Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ) і Кременчуцький сталеливарний завод (КСЗ) державними замовленнями.
Згідно з документом, коштів на закупівлю вагонів у 2015 році немає, замовлень не буде.
“Міністерству фінансів було запропоновано передбачити 3,8 млрд грн на оновлення рухомого складу пасажирських вагонів, однак гроші в бюджет не закладені”, – йдеться в повідомленні.
Крім цього, в поточному році не передбачено кошти на купівлю вантажних вагонів. Поки передбачається лише купівля дизель-поїзди виробництва КВБЗ на суму 110 млн грн.
Як повідомлялося, наприкінці грудня 2014 р. Кременчуцька міськрада направила керівництву країни звернення з проханням забезпечити КВБЗ і КСЗ держзамовленнями на вантажні та пасажирські вагони для “Укрзалізниці”.
КВБЗ за підсумками 2014 року знизив виробництво вантажних вагонів на 54,7% порівняно з 2013 роком – до 2,406 тис. од. Водночас за рік випустив один пасажирський вагон, тоді як в 2013-му було випущено 74 од. Разом з тим були модернізовані 95 вагонів-метро, призначених для КП “Київський метрополітен”.
КВБЗ є єдиним в СНД підприємством, що має налагоджене і діюче виробництво двох видів вагонів – пасажирських і вантажних. В цілому випускає вантажні (вагони-платформи, цистерни, вагони бункерного типу, піввагони) і пасажирські вагони, запасні частини і візки для вантажних вагонів, колісні пари, вагони метро, ескалатори та запчастини до них, контейнери, дорожню техніку.
Продукція КВБЗ постачається більш ніж у 20 країн світу.
КСЗ призупинив роботу з кінця липня 2014 р. через проблеми зі збутом продукції, більше 90% якої відправлялося в Росію. Підприємство прийняло план санації, однак суд відмовив у його затвердженні.
За підсумками 2014 р. КСЗ скоротив випуск лиття в 5,5 рази в порівнянні з 2013 роком – до 12,692 тис. тонн. Зараз завод не працює, відбулися масові скорочення працівників.
Кременчуцький сталеливарний завод – провідне підприємство ливарного виробництва України з виготовлення сталевого литва для вантажних вагонів і великовантажних автомобілів.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Зміни в бронюванні: ВР дозволила бронювати людей у розшуку ТЦК та без військового квитка
Ціна на газ для опалення: Кабмін зафіксував тариф
Верховна Рада ухвалила закон, що впроваджує європейську модель підтримки агросектору
Кабмін оприлюднив список прифронтових громад, де вчителі отримуватимуть підвищену доплату
Коли пенсіонерам проводять перерахунок пенсії
Рада підтримала створення «банку банків» для відновлення економіки