Мінінфраструктури України не планує в 2015 р. оновлювати рухомий склад — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Мінінфраструктури України не планує в 2015 р. оновлювати рухомий склад

Казна та Політика
253
Міністерство інфраструктури України в 2015 році не планує оновлювати рухомий склад залізниць країни.
Відповідне повідомлення отримали депутати Кременчуцької міськради на їхнє звернення з проханням забезпечити Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ) і Кременчуцький сталеливарний завод (КСЗ) державними замовленнями.
Згідно з документом, коштів на закупівлю вагонів у 2015 році немає, замовлень не буде.
“Міністерству фінансів було запропоновано передбачити 3,8 млрд грн на оновлення рухомого складу пасажирських вагонів, однак гроші в бюджет не закладені”, – йдеться в повідомленні.
Крім цього, в поточному році не передбачено кошти на купівлю вантажних вагонів. Поки передбачається лише купівля дизель-поїзди виробництва КВБЗ на суму 110 млн грн.
Як повідомлялося, наприкінці грудня 2014 р. Кременчуцька міськрада направила керівництву країни звернення з проханням забезпечити КВБЗ і КСЗ держзамовленнями на вантажні та пасажирські вагони для “Укрзалізниці”.
КВБЗ за підсумками 2014 року знизив виробництво вантажних вагонів на 54,7% порівняно з 2013 роком – до 2,406 тис. од. Водночас за рік випустив один пасажирський вагон, тоді як в 2013-му було випущено 74 од. Разом з тим були модернізовані 95 вагонів-метро, призначених для КП “Київський метрополітен”.
КВБЗ є єдиним в СНД підприємством, що має налагоджене і діюче виробництво двох видів вагонів – пасажирських і вантажних. В цілому випускає вантажні (вагони-платформи, цистерни, вагони бункерного типу, піввагони) і пасажирські вагони, запасні частини і візки для вантажних вагонів, колісні пари, вагони метро, ескалатори та запчастини до них, контейнери, дорожню техніку.
Продукція КВБЗ постачається більш ніж у 20 країн світу.
КСЗ призупинив роботу з кінця липня 2014 р. через проблеми зі збутом продукції, більше 90% якої відправлялося в Росію. Підприємство прийняло план санації, однак суд відмовив у його затвердженні.
За підсумками 2014 р. КСЗ скоротив випуск лиття в 5,5 рази в порівнянні з 2013 роком – до 12,692 тис. тонн. Зараз завод не працює, відбулися масові скорочення працівників.
Кременчуцький сталеливарний завод – провідне підприємство ливарного виробництва України з виготовлення сталевого литва для вантажних вагонів і великовантажних автомобілів.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас