Disney заробить понад $100 млн на рекламі під час трансляції "Оскара" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Disney заробить понад $100 млн на рекламі під час трансляції "Оскара"

Фондовий ринок
1076
Вартість 30 секунд рекламного часу в ході трансляції церемонії вручення нагород Академії кіномистецтв (“Оскар”) на телеканалі ABC, що належить кіностудії Disney, складе $1,95 млн, і в сукупності канал розраховує отримати від рекламодавців понад $100 млн.
Розцінки на рекламу під час церемонії безперервно зростають з 2009 року, при цьому на частку головних рекламодавців – рітейлера JCPenney, автоконцерну Hyundai і виробника смартфонів Samsung – припадає більше половини всіх витрат на рекламу.
ABC володіє правами на трансляцію церемонії до 2020 року.
Вручення “Оскарів” є одним з головних телеподій року в США, що збирає біля екранів величезну аудиторію. Крім бажання дізнатися володарів бронзових статуеток в більш ніж 20 номінаціях, американці уважно стежать за нарядами кінозірок на знаменитій “червоній доріжці” і чекають традиційного шоу під час самої церемонії, яку цього року буде вести актор Ніл Патрік Харріс, відомий по зйомках у серіалі “Як я зустрів вашу маму”.
За звання кращого фільму в 2015 році поборються 8 англомовних картин, включаючи “Отроцтво” Річарда Лінклейтера, “Готель” Гранд Будапешт “Уеса Андерсона і” Бёрдмен “Алехандро Гонсалеса Іньярріту. У номінації” Кращий фільм іноземною мовою “представлена картина російського режисера Андрія Звягінцева “Левіафан”. В останній раз російський фільм номінувався в 2007 році (“12” Микити Михалкова), причому М.Михалков став останнім режисером з Росії, який отримав статуетку (за фільм “Стомлені сонцем” в 1994 році).
Вручення нагород почнеться о 4:30 МСК у понеділок 23 лютого, Перший канал покаже скорочену версію церемонії опівночі того ж дня.
За матеріалами:
bloomberg.com
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас