Вчені з'ясували, які аромати підштовхують купувати дорогі речі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Вчені з'ясували, які аромати підштовхують купувати дорогі речі

Особисті фінанси
4602
Група вчених з Технологічного інституту Стівенса, міського університету Нью-Йорка та Університету Темпл довели, що “теплі” аромати, такі як аромат кориці, можуть підштовхнути до здійснення покупки дорогих речей.
У результаті експерименту вчені з’ясували, що запах кориці особливим чином впливає на мозок людини. “Коли люди, перебуваючи в закритому приміщенні, вдихають теплі аромати, вони відчувають себе більш розслаблено, – говорять автори дослідження. – Це може спонукати до купівлі дорогих речей, щоб таким чином повернути собі відчуття владності і спроможності”.
Ці висновки можуть зацікавити магазини, які бажають збільшити свої продажі. “У роздрібній торгівлі легко маніпулювати людським сприйняттям за допомогою навколишнього середовища, наприклад потужним впливом запахів”, – стверджують автори експерименту.
Так, багато супермаркетів на власному досвіді переконалися, що аромат випічки і шоколаду змушує клієнтів витрачати більше, ніж вони планували. Тепер до таких запахів можна додати і запах кориці.
За матеріалами:
ТСН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас