Вчені з'ясували, які аромати підштовхують купувати дорогі речі


Вчені з'ясували, які аромати підштовхують купувати дорогі речі

Група вчених з Технологічного інституту Стівенса, міського університету Нью-Йорка та Університету Темпл довели, що “теплі” аромати, такі як аромат кориці, можуть підштовхнути до здійснення покупки дорогих речей.

У результаті експерименту вчені з’ясували, що запах кориці особливим чином впливає на мозок людини. “Коли люди, перебуваючи в закритому приміщенні, вдихають теплі аромати, вони відчувають себе більш розслаблено, – говорять автори дослідження. – Це може спонукати до купівлі дорогих речей, щоб таким чином повернути собі відчуття владності і спроможності”.

Ці висновки можуть зацікавити магазини, які бажають збільшити свої продажі. “У роздрібній торгівлі легко маніпулювати людським сприйняттям за допомогою навколишнього середовища, наприклад потужним впливом запахів”, – стверджують автори експерименту.

Так, багато супермаркетів на власному досвіді переконалися, що аромат випічки і шоколаду змушує клієнтів витрачати більше, ніж вони планували. Тепер до таких запахів можна додати і запах кориці.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua