4610
Вчені з'ясували, які аромати підштовхують купувати дорогі речі
— Особисті фінанси
Група вчених з Технологічного інституту Стівенса, міського університету Нью-Йорка та Університету Темпл довели, що “теплі” аромати, такі як аромат кориці, можуть підштовхнути до здійснення покупки дорогих речей.
У результаті експерименту вчені з’ясували, що запах кориці особливим чином впливає на мозок людини. “Коли люди, перебуваючи в закритому приміщенні, вдихають теплі аромати, вони відчувають себе більш розслаблено, – говорять автори дослідження. – Це може спонукати до купівлі дорогих речей, щоб таким чином повернути собі відчуття владності і спроможності”.
Ці висновки можуть зацікавити магазини, які бажають збільшити свої продажі. “У роздрібній торгівлі легко маніпулювати людським сприйняттям за допомогою навколишнього середовища, наприклад потужним впливом запахів”, – стверджують автори експерименту.
Так, багато супермаркетів на власному досвіді переконалися, що аромат випічки і шоколаду змушує клієнтів витрачати більше, ніж вони планували. Тепер до таких запахів можна додати і запах кориці.
За матеріалами: ТСН
Поділитися новиною
Також за темою
Міжнародний захист в Польщі: скільком українцям відмовили у 2025 році
ТОП-7 фраз у вакансіях, яких варто остерігатися шукачам і роботодавцям
Як збільшився попит на зарядні станції: ціни зросли на 10−20%
Скільки українців зможуть пройти безплатний чекап здоров’я — відповідь МОЗ (сума, терміни)
Як змінилися ціни на овочі та фрукти в Україні
Схеми з «юристами земельних відносин»: про що йдеться