Instagram вирішили пристосувати для електронної комерції
Двоє заповзятливих жителів Філадельфії вирішили пристосувати соцмережу Instagram в якості платформи мобільної електронної комерції, тобто для здійснення платежів. Для цього був розроблений стартап SpotItBuyIt.
Засновники стартапу Елісон Берлінер і Рупак Маджмудар вже мали досвід у підтримці таких платежів для невеликих роздрібних торговців, але з розвитком мережі це набуває вже зовсім інших масштабів, повідомляє Philadelphia Daily News.
Вони вирішили допомогти торговцям конвертувати мобільний трафік в Instagram в реальних клієнтів. “Ми досягнемо цього шляхом створення мультиканального, оптимізованого до мобільних пристроїв продукту, який підключається до веб-сайту компанії”, – повідомила Елісон Берлінер.
SpotItBuyIt почав тестувати свій сервіс в листопаді 2014 року, а вже в грудні 50 підприємств підключили бета-версію рішення. Після завершення етапу тестування компанія планує стягувати $20 за використання сервісу і додатковий відсоток з кожної транзакції (імовірно 3%).
За матеріалами: Вісті
Поділитися новиною