Аудиторія Facebook старіє


Аудиторія Facebook старіє

Типовий користувач Facebook – вже давно не підліток і не студент. Аудиторія найбільшої в світі соціальної мережі поступово дорослішає, у той час як молодь переключається на інші сервіси.

Facebook передбачувано виявився найпопулярнішим соціальним інтернет-сервісом серед американців солідного віку. Згідно з опитуванням, проведеним дослідницькою компанією Pew Research серед 2 тис. жителів США старше 18 років, активні акаунти Facebook є у 56% американських інтернет-користувачів старше 65 років або у 31% американців цього віку.

Facebook – це “базова” соціальна мережа, яка залишається найпопулярнішою серед власників сторінок тільки в одному з таких сервісів, і при цьому її аудиторія істотно перетинається з іншими платформами, відзначають аналітики.

За останній рік частка жителів США, що користуються Facebook, практично не змінилася, як не змінилися і показники по окремих демографічних групах. Популярність Facebook помітно збільшилася лише серед найстарших користувачів інтернету.

У конкурентів Facebook справи йдуть інакше.

“Всі інші соціальні медіа, які ми досліджували, продемонстрували значне зростання з 2013 по 2014 рік. Instagram не тільки збільшив число користувачів на 9%, а й продемонстрував зростання практично в кожній демографічній групі”, – йдеться в дослідженні.

Соціальна мережа для обміну професійними контактами LinkedIn продовжує ставати популярнішою в тих демографічних групах, які спочатку складали велику частину її користувачів, тобто висококваліфікованих фахівців і людей з вищою освітою. Водночас популярність Twitter і Pinterest зростає відразу у багатьох груп американців.

Незважаючи на дорослішання аудиторії, Facebook явно не страждає від нестачі трафіку. Його роль в житті вже існуючих користувачів стає все важливішою: за даними Pew, 70% американців заходять в цю соцмережу щодня, а 45% – кілька разів на день.

Facebook втрачає популярність лише серед наймолодшої частини користувачів інтернету – підлітків. Згідно з дослідженням, проведеним аналітичною компанією Frank N. Magid Associates, в 2014 році частка американських тінейджерів від 13 до 17 років, які активно користуються Facebook, склала 88%. Ще роком раніше ця частка становила 94%, а в 2012 – 95%.

“Підліткам подобається Twitter, тому що в ньому менше дорослих, менше батьків і менше складнощів. Звичайно, діти не видаляють свій аккаунт в Facebook, проте вони проводять там значно менше часу, ніж в Twitter, Instagram або Tumblr”, – міркує дослідник Pew Research Аманда Ленхарт.

При цьому керівництво Facebook заперечує зниження популярності соцмережі серед молоді. У листопаді 2013 р. СОО Facebook Шеріл Сендберг заявила, що “переважна більшість підлітків у США користуються Facebook, і більшість підлітків у США використовують Facebook майже кожен день”.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua