Виходу українських компаній на європейські ринки заважає неправильна маркетингова стратегія - експерти — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Виходу українських компаній на європейські ринки заважає неправильна маркетингова стратегія - експерти

Фондовий ринок
1299
“Багато хто вважає, що особисте знайомство з п’ятьма топ-менеджерами європейських компаній вирішить всі питання з просування товару на європейські ринки. І дійсно, маркетинг особистих комунікацій виявляється корисним, але тільки тоді, коли є частиною системного підходу і працює в рамках єдиної стратегії. Витрачаючи всі сили на особисті знайомства, бізнесмен звужує можливості свого товару. Щоб зрозуміти, чи конкурентний товар, потрібно порівняти його з іншими товарами на ринку і продемонструвати переваги. Грамотна побудова маркетингової стратегії в більшості випадків допомагає підприємцю добитися потрібного результату на європейських ринках”, – упевнений Кирило Нагорний, керівник маркетингового бюро “Monya Gets”.
Експерт вважає, що в умовах девальвації національної валюти українські виробники повинні використовувати свою цінову перевагу на європейських ринках, і не боятися самостійно виходити на європейських партнерів з готовим товаром, або ж пропозицією підрядних робіт. “Досвід міжнародних проектів нашого агентства показує неймовірну відкритість європейських компаній. Практично немає ситуацій, коли вам не дадуть відповідь на запит про можливість працювати разом. Бізнес-комунікація в Європі взагалі на більш високому рівні. Підприємці різних сфер активно спілкуються в бізнес-спільнотах, існують інтернет-ресурси, на яких виставляються пропозиції про великі тендери. Усім цим можуть користуватися і наші підприємці”, – розповів Кирило Нагорний.
Керуючий партнер “ICOM Сapital” Юрій Костоглодов також бачить потенціал співпраці українських компаній з європейськими ринками як мінімум у поверненні толлінгових операцій. “Існує міф, що в Європу можуть виходити тільки великі корпорації, а середньому і малому бізнесу там робити нічого. Це не так. Хорошим прикладом тут можуть служити наші швейники. Для багатьох торгових марок, наприклад тієї ж Gucci швейні роботи виконуються в Індії та Індонезії. І зараз подібне виробництво буде запускатися в Харкові”, – розповідає Костоглодов.
Керуючий партнер “ICOM Сapital” нагадав, що за дев’ять місяців 2014 року обсяг українського експорту склав близько 50 млрд. доларів. На першому місці була металургійна промисловість, за нею – сільське господарство, хімічна і швейна промисловість. “Цікавий показник – 12% від загального експорту склав ринок послуг. Навіть враховуючи, що половина з цієї суми – послуги з транспортування газу, ми отримаємо суму близько 4 млрд. грн., що говорить про можливості українських компаній знайти свою нішу в цій сфері”, – вважає Юрій Костоглодов.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас