Amazon: наші збитки - не привід для песимізму


Amazon: наші збитки - не привід для песимізму

Amazon почала сезон святкових покупок з рекордних продажів в Чорну п’ятницю, причому її власний планшетний комп’ютер Kindle Fire HDX став одним з найпопулярніших товарів. Але далеко не всі продукти піонера електронної комерції, який все більше виробляє пристроїв, так швидко розлітаються з полиць його складів.

На Echo, невеликий циліндр, який активується голосом який повинен допомагати людям робити покупки через Amazon, аналітики відреагували скептично, а споживачів він просто здивував. Пристрій вартістю $200 обладнано сімома мікрофонами для сприйняття команд, наприклад, питань про погоду або прохань додати що-небудь в список покупок в Amazon.

У рекламного ролика, який Amazon зробила для Echo, 2,5 млн переглядів на YouTube. У пародії, в якій пристрій глумиться над користувачами, – 3,6 млн.

«Якщо вони зможуть зробити так, щоб люди могли в своєму будинку в будь-який момент взаємодіяти з Amazon, це, очевидно, принесе деякі вигоди, – сказав Йорі Вурмзер з eMarketer. – У той же час вони наближаються до тієї небезпечної межі, коли можуть почати дратувати людей».

Новий смартфон Amazon – Fire – теж зустріли без особливого захвату.

Через подібні невдачі компанії нічим потішити інвесторів. Збитки Amazon в минулому кварталі зросли до $437 млн з $41 млн за аналогічний період минулого року. Її акції впали в поточному році на 23%.

Але керівництво компанії і аналітики говорять, що в акціонерів все ще є причини для оптимізму, – а у конкурентів для занепокоєння, – з приводу її стратегії виробництва пристроїв, що включає інвестиції в дрони, які, можливо, одного разу будуть використовувати для доставки покупок.

На відміну від Apple, яка приділяє величезну увагу запуску кожного продукту, Amazon використовує еволюційний підхід до розробки товарів: запустити, поліпшити, повторити. Це означає, кажуть аналітики, що нове покоління Fire або Echo буде набагато конкурентоспроможнішим.

«Перше покоління продуктів Amazon ніколи не було ідеальним, але воно сильно допомагає визначити, на чому Amazon зосередиться наступного разу», – сказав Джефферсон Ван з IBB Consulting. Багато компаній пробують цю модель, сказав він, але Amazon довела, що вона працює: «Перша Kindle була жахлива, але зараз у них є планшет Fire HDX, а це дуже, дуже хороший планшет».

Коли його запитали, чи був телефон Fire помилкою, засновник Amazon Джефф Безос відповів: «Потрібно більше часу, щоб проаналізувати що то таке … Спитайте мене через кілька років».

За рахунок телефону Fire Amazon може отримати доступ до нових способів продажу товарів клієнтам, так само як електронна книга Kindle і планшети свого часу збільшили продажі цифрових книг і фільмів.

Функція Firefly в телефоні, наприклад, дозволяє користувачам сфотографувати предмет і відразу потрапити на його сторінку в онлайн-магазині Amazon. У поєднанні з Amazon Prime – преміум-сервісом компанії – зручність, що забезпечується функцією, може підвищити продажі. За різними оцінками, клієнти Prime вже витрачають вдвічі більше, ніж інші. Крім того, Prime – найпопулярніший метод доставки в Amazon, з його допомогою відправляють вдвічі більше товарів, ніж за допомогою безкоштовного варіанту.

«Ідея візуального пошуку і аудіопошуку все одно буде реалізована. Питання в тому, чи потрібно їм зосередиться на інструментах для візуального та аудіопошуку в їх додатках для iOS і Android », – сказав Вурмзер.

А поки компанії потрібно розібратися з усе ще нерозпроданими телефонами Fire, яких залишилося більш ніж на $80 млн.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Рейтинг популярності матеріалу «Amazon: наші збитки - не привід для песимізму» на Finance.ua - 2.9
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua