Кличко пообіцяв скасувати контракти про розміщення реклами в метро — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Кличко пообіцяв скасувати контракти про розміщення реклами в метро

Казна та Політика
1047
КМДА має намір через суд скасувати діючі контракти на розміщення реклами в метро. Про це сказав у коментарях журналістам після зустрічі з протестувальниками мер Києва Віталій Кличко.
За його словами, ті цифри про доходи від розміщення реклами в метро, якими оперують активісти, не відповідають дійсності.
“Цифри, які позначені на схемі, не відповідають дійсності. 170 млн – дохід повністю від реклами в Києві. На сьогоднішній день доходи від реклами – 40 млн в рік в метро. А нам написали дохід, 1 млрд. Весь Київ не дає такі цифри “, – зазначив він.
Він сказав, що готовий розглянути питання про розміщення реклами в метро і висловив намір скасувати діючі контракти.
“Важливо, щоб гроші йшли в метрополітен. Ті контракти, які сьогодні працюють, були складені ще кілька років тому. Я впевнений, що ці контракти ми повинні розглядати через судове рішення, скасовувати”, – прокоментував Кличко.
Крім того, він був обурений тим, що активісти провели гучну акцію протесту, а не зустрілися одразу з ним.
“Я радий, що є пропозиції. Є проблема. Чи готові розглядати. Ми прийшли працювати. Є проблеми, давайте їх вирішувати”, – сказав мер.
Нагадаємо, сьогодні під стінами КМДА громадські активісти провели акцію протесту проти підвищення вартості проїзду в метро та за надання права метрополітену самостійно укладати договори з рекламодавцями за комерційними розцінками, направляючи 100% отриманих коштів на утримання і розвиток метрополітену.
Учасники вимагали скасувати запровадження нової схеми оплати проїзду в метро, яка, за їхніми словами, передбачає отримання комерційними компаніями-посередниками 160 млн грн на рік за посередницьку діяльність. Вони вимагали від Кличка перш ніж підвищувати вартість проїзду в метро, “повернути в бюджет 1 млрд грн тіньового прибутку від реклами”.
Крім того, активісти вимагали надати право метрополітену самостійно здавати в оренду торгові площі та приміщення, адресуючи 100% отриманих коштів на утримання і розвиток метрополітену. Вони відзначали, що вартість проїзду можна буде підвищувати тільки після 100-відсоткового адресування коштів на потреби метрополітену від оренди рекламних і торгових площ, а також наведення порядку в інших секторах фінансово-господарської діяльності.
За матеріалами:
УНН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас