Компанії в Україні активно відмовляються від святкування новорічних корпоративів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Компанії в Україні активно відмовляються від святкування новорічних корпоративів

Особисті фінанси
2429
Якщо влітку українці економили на відпустках, то взимку – на святкуванні новорічних свят. І якщо минулого року багато компаній та сімей прийняли рішення урізати свої витрати, то цього року довелось затягнути пояси ще більше.
Витрати на корпоративи урізали в 3-4 рази
Як розповіла Finance.UA директор івент-агенції “Oscar” Марина Потєхіна, багато постійних клієнтів вже відмовилися від організації новорічних корпоративів. “Порівнюючи із попереднім роком, багато постійних клієнтів відмовились від корпоративів, багато з них скоротили бюджети в 3-4 рази. Тобто, залишили на рівні проведення привітання в офісі від керівників компаній, оскільки бюджет на багато знизився”, – зазначила вона.
“Наприклад, спілкувалась із компанією – в минулому році бюджет їх заходу складав 150 тис. грн. Це було комплексне свято, із замовленням артистів, декорацій, корпоративних подарунків, тощо. Цього року – це просто привітання в офіс, Дід Мороз, Снігуронька. Технічне завдання, цитую: “Неголосно привітати співробітників, враховуючи, що в країні усе ж траур. Це просто привітання, невеликий майстер-клас, і в кінці – подарунки для співробітників та їх дітей”. Багато корпоративних клієнтів не стали відмічати – через політичну ситуацію в країні. Втім, це залежить індивідуально від компанії” – додала Потєхіна.
На приватні ж заходи замовлення у агенції залишились на тому ж рівні, що і раніше – це в основному дитячі свята, привітання Діда Мороза та Снігуроньки.
Економлять на зірках та меню
В компанії з організації святкових заходів Energy Event відмічають помітний зсув активності у підготовці до свят – якщо раніше цікавитись організацією свята починали у вересні, то цього року компанії активізувалися тільки наприкінці листопада.
“Минулого року через події на Майдані компанії відмовлялись від заходів після того, як вони вже їх замовили, спланували, підписали угоди. Тому цього року вони порівняно активніші. Замовляють – але безумовно в режимі максимальної економії свого бюджету, як і вся країна, в принципі”, – розповіла директор з розвитку Оксана Махиня.
“Це не ті бюджети, з якими компанії святкували раніше – вони скоротились у 2-3 рази. Якщо компанії раніше могли собі замовити Comedy, 95-й квартал, зірок, то зараз просто хочуть відмітити свято: ведучий, музика, мінімальна програма, виходячи з того бюджету, який вони можуть собі дозволити”, – зазначила вона.
Економити намагаються на усьому, але основні статті для зменшення бюджету – це запрошення зірок, ведучий, меню ресторану.
“Насправді бюджет банкетного меню в ресторанах особливо не змінився – в середньому це 500-600 гривень на людину. Але ресторани, зважаючи на те, що в них так само скоротився потік клієнтів, почали пропонувати більш лояльні умови. Тобто, йдуть назустріч клієнтові і дозволяють скорочувати обов’язкове банкетне меню”, – пояснила Оксана Махиня.
Адміністратор мережі боулінг-клубів Олена Невмержицька також підтверджує – упав не лише потік клієнтів, але і корпоративні замовлення, які приносили чималий дохід перед свтяами, адже середній чек таких корпоративних клієнтів на порядок більший. “Зараз намагаємось залучити клієнтів – якщо замовляють банкет в нашому ресторані, то пропонуємо привабливі знижки на боулінг або навпаки, при замовленні доріжок пропонуємо знижки в нашому ресторані”, – розповідає вона.
Чому погано живуть компанії
Бізнес переживає не найкращі часи. Індекс Інвестиційної привабливості України, підготовлений Європейською бізнес-асоціацією (EBA) на початку листопада понизився до рівня 2,65 бала (за 5-бальною шкалою), тоді як кварталом раніше він становив 2,74 бала. Так Держінвестпроект підрахував, що за перше півріччя відтік інвестицій з країни склав приблизно $ 8 млрд. Водночас, залучити за цей час вдалося лише $1 млрд 300 млн інвестицій. Проблеми підприємців не змінились – зарегульованість, корупція, часта і незрозуміла зміна правил роботи, економічна криза та скорочення споживання товарів та послуг серед населення.
Від початку року з українського ринку пішли такі компанії, як видавництво “Ексмо” (одне з найбільших видавництв Росії ), фінський медіахолдинг Sanoma, бренди одягу New Look, Bosco Sport, OVS, Minelli, Lee Cooper, Columbia Sportswear, SIX, IAM, s.Oliver.
Загалом, ситуація склалась цілком прогнозована – компанії урізають витрати в тих місцях, які найменше вплинуть на саме функціонування бізнесу. А з іншого боку – це ще один тривожний дзвінок про падіння запасу міцності у наших компаній.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас