Китайське диво: Xiaomi продала 1 млн браслетів Mi Band лише за 4 місяці


Китайське диво: Xiaomi продала 1 млн браслетів Mi Band лише за 4 місяці

Продажі фітнес-трекера Xiaomi Mi Band в період з 18 серпня по 28 листопада 2014 досягли 1 млн штук, повідомляється на офіційній сторінці Mi Band в соціальній мережі Weibo. В один із днів користувачі купили 103 тис. примірників гаджета.

Пристрій став першим в лінійці пристроїв, які носяться, китайського вендора Xiaomi, що здобув популярність як рідного китайському ринку, так і за кордоном. Відмінною рисою браслета Mi Band стала ціна – всього $13. При цьому якість і функціонал пристрою – на рівні “колег”, чий цінник перевалює часто за $100.

За три місяці китайському виробникові вдалося продати величезну кількість фітнес-трекерів Mi Band, яке відповідало одній п’ятій від обсягу глобального ринку смарт-пристроїв, що носяться на зап’ясті.

При цьому переносний пристрій поки доступний лише в Піднебесній. Завтра продажі стартують в Гонконгу і на Тайвані. Пізніше пристрій стане доступний для шанувальників Xiaomi та здорового способу життя в інших країнах.

Більшість виробників пристроїв при визначенні вартості своїх продуктів орієнтуються на Samsung і Fitbit. Годинники Galaxy Gear 2 від першої з компаній коштують $ 269. Fitbit пропонує спортивний браслет за $ 99.

Дії Xiaomi можуть змінити ціни на подібні товари назавжди. При цьому експерти відзначають, що в меншій мірі від цього постраждають Samsung і Apple, які мають іншу цільову аудиторію.

Серед інших “китайців” експерти часто окремо виділяють Xiaomi, яка ще рік тому вважалася і, що ще важливіше, вважала себе нішевим гравцем. Тепер цей бренд стає масовим. “Завдяки лінійці Redmi компанія Xiaomi вперше увійшла у велику трійку мобільних вендорів в КНР. Головні переваги Xiaomi – хороша“залізна“начинка і вдала маркетингова стратегія”, – пишуть експерти Canalys. Очевидно, наступним етапом розвитку бізнесу Xiaomi повинна стати повноцінна експансія на світовому ринку.

Xiaomi використовує модель З2С з розумом, трансформуючи те краще, що є у топових мобільних вендорів, зокрема у Apple, з якою компанія з Піднебесної явно бере приклад. При цьому ціна пристроїв Xiaomi значно нижче, а дизайн і “начинка” виконані на вищому рівні. У цьому, напевно, і є секрет Xiaomi: робити не безглузду дешеву репліку, негативні відчуття від користування якої виникають вже після перших хвилин користування, але максимально якісний гаджет з гарним дизайном і прекрасним маркетингом.

Згідно з оцінкою фахівців NPD Group, у Сполучених Штатах, які є одним з найбільших ринків збуту переносної електроніки, в період з квітня 2013 по березень 2014 продажу браслетів і трекерів, призначених для стеження за фізичною активністю, склали 3,3 млн штук . Найбільшим попитом в країні користувалася продукція Fitbit: за розглянутий часовий відрізок компанія реалізувала близько 2,1 млн апаратів, що на 67% більше в річному численні.

За прогнозами дослідницького агентства Gartner, в 2015 р глобальні відвантаження фітнес-браслетів, таких як Jawbone Up, спортивних смарт-годин, нагрудних пульсометрів, одягу з вбудованими датчиками та іншої переносної електроніки, що має можливість моніторингу фізичного стану користувача, знизяться до 68,1 млн штук проти 70 млн роком раніше і 73 млн в 2013 р в 2016 зростання цього ринку відновиться, а його обсяг досягне 91,3 млн штук завдяки появі різнопланових пристроїв та бюджетних виробів.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Китайське диво: Xiaomi продала 1 млн браслетів Mi Band лише за 4 місяці» на Finance.ua - 2.1
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua