"Батьківщина" виявилася лідером за витратами на вибори - 107,4 млн — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Батьківщина" виявилася лідером за витратами на вибори - 107,4 млн

Казна та Політика
340
Виборчий фонд партії “Блок Петра Порошенка” з 24 вересня по 29 жовтня склав 97,4 млн грн, “Народного фронту” – 93,6 млн грн. Про це йдеться у фінансовому звіті про надходження і використання коштів партій, затвердженому ЦВК сьогодні під час засідання.
Так, “Блок Петра Порошенка” на використання ефірного часу на телебаченні витратив 81,2 млн, на радіо – 5 млн, на виготовлення плакатів, листівок та інших друкованих агітаційних матеріалів – 1,9 млн грн.
У свою чергу на використання засобів масової інформації “Народний фронт” витратив 76 млн, оплата ефірного часу на телебаченні – 71,7 млн, на радіо – 4,3 млн, розміщення агітматеріалів у друкованих ЗМІ – 15,5 тис. грн.
Виборчий фонд “Опозиційного блоку” склав 106, 4 млн грн, з яких 12,9 млн – добровільні внески. Більше 100 млн партія витратила на використання ЗМІ, у тому числі на оплату ефірного часу на телебаченні – 93,2млн, 5,6 млн – на радіо, 1,3 млн – на публікації агітаційних матеріалів у друкованих ЗМІ.
Виборчий фонд ВО “Батьківщина” склав 109, 4 млн грн, з яких 107, 4 млн складають добровільні внески фізичних осіб. За період з 24 вересня по 29 жовтня “Батьківщина” витратила 96,3 млн на оплату ефірного часу на телебаченні, 3,1 млн – на радіо, 3,3 млн – на виготовлення плакатів, листівок та інших друкованих агітаційних матеріалів.
Виборчий фонд “Радикальної партії Олега Ляшка” склав 73,3 млн грн, 3,4 млн з яких склали добровільні внески фізичних осіб. На оплату ефірного часу на телебаченні партія витратила 67,4 млн грн, більше 5 млн – на радіо, 31,3 тис. – На публікацію агітаційних матеріалів у друкованих ЗМІ та 0,4 млн – на виготовлення плакатів, листівок та інших друкованих агітаційних матеріалів .
Виборчий фонд партії “Самопоміч” склав 27,4 млн, з яких 3,6 млн – добровільні внески. Партія витратила на оплату ефірного часу на телебаченні 22,9 млн, на радіо – 2 млн, на публікацію агітаційних матеріалів у друкованих засобах масової інформації – 514,1 тис., на виготовлення листівок, плакатів та інших друкованих агітаційних матеріалів – 0,7 млн .
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас