Українці зайнялися скупкою побутової техніки та гаджетів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці зайнялися скупкою побутової техніки та гаджетів

Особисті фінанси
8724
Продажі побутової техніки та електроніки в Україні в третьому кварталі 2014 склав 11,4 млрд грн, що на 10,1% менше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це «Вістям» повідомила менеджер з розвитку бізнесу компанії GfK Євгенія Єгорова.
При цьому, сектор малої побутової техніки збільшився за підсумками кварталу на 13,5%, а сектор телекомунікацій – на 1,2%. Інші сегменти показали негативну динаміку: продажі великої побутової техніки скоротилися на 5,6%, споживчої електроніки – на 18,4%. Сектора офісного устаткування і фототехніки зменшилися на 23,5% і 48,8% відповідно.
Продажі підштовхнув курс долара
А ось в листопаді, після чергового стрибка курсу долара (з 13 грн./$ до 16 грн./$), магазини знову відзначають підвищений попит на свої товари. За словами керівника групи управління асортиментом мережі «Ельдорадо» В’ячеслава Склонного, на цьому тижні (в порівнянні з минулим) різко зросли продажі побутової техніки – відразу на 50-200% (залежно від виду). «Величезні сплески попиту спостерігаються тоді, коли курс починає різко скакати. Покупці побоюються, що ціни виростуть знову, тому намагаються швидше придбати потрібну їм техніку», – підтвердив тенденцію керівник відділу продажів магазину «Техноточка» Сергій Колосов.
За словами керівника мережі «Алло» Валерія Золотухіна, зростає продаж планшетів і смартфонів. «Середня вартість товару телефону зараз становить 2,5 тис. Грн.», – Зазначає він. Поступово зростає інтерес українців і до дорогих телефонам.
За словами експертів, багато покупців скуповують побутову техніку і електроніку через те, що не мають можливості придбати готівковий долар. Вкладають гривню в побутову техніку, телефони, планшети і телевізори в надії згодом їх продати за вищою ціною, яка встановиться на ринку після курсової індексації.
Інтернет-магазини: нема чого урізати
Найвідчутніше після курсового стрибка дорожчають товари в інтернет-магазинах і великих мережах побутової техніки та електроніки. Саме на цих майданчиках товари реалізуються з невеликою націнкою продавця і урізати власний прибуток, щоб зберегти рівень цін, немає можливості.
«На зростання курсу валют особливо болісно реагують ті, хто продає товар з невеликою маржею. Будь-яке подорожчання долара або євро (які потрібні для закупівель товару) на 10-15% – це вже збитки для підприємця, тому він змушений подорожчання закладати в ціну», – зазначив провідний економічний експерт Міжнародного центру перспективних досліджень Олександр Жолудь.
Знову подорожчає
Як зазначили «Вістям» продавці, в грудні в крупних мережах з’явиться продукція вже за новими цінами: на 10-15% дорожче існуючої.
При цьому вони не чекають новорічного сплеску покупок. «Те, що клієнти хотіли купити до свят, купують вже зараз, боячись, що курс стрибне ще», – зазначив у розмові з «Вестями» Сергій Колосов.
Денис Вергун
За матеріалами:
Вісті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас