У Києві розширять систему диспетчерських служб — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Києві розширять систему диспетчерських служб

Казна та Політика
327
Міська влада націлена поступово вдосконалити і розширити систему диспетчерських служб міста Києва. В цьому процесі головним орієнтиром стануть вже існуючі успішні приклади роботи диспетчерських, засновані на прогресивних сучасних підходах. Про це під час відкриття ліфтової диспетчерської ПрАТ “OTIS” повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелєєв, повідомили в прес-службі міськадміністрації.
Новий диспетчерський комплекс, який поки працюватиме в тестовому режимі, передбачає моніторинг ліфтів та інженерних систем будівлі з впровадженням сучасних комунікаційних платформ. В рамках Call-centre планується оперативне відстеження неполадок в ліфті і їх усунення.
За словами заступника голови КМДА, логічним кроком для ефективного функціонування житлово-комунального господарства столиці є уніфікована диспетчеризація.
“Зараз у Києві діє велика кількість диспетчерських служб, що мають різні масштаби і принципи роботи. Робота call-centre OTIS, наприклад, охоплюватиме лише близько 6000 ліфтів, які перебувають в обслуговуванні підприємства. Однак нам необхідно взяти за основу кращі практики і забезпечити синхронізацію сервісів на всіх рівнях “, – підкреслив він.
Заступник голови КМДА ознайомився з роботою майбутньої диспетчерської, перевірив швидкість реагування на сигнали від жителів в разі якщо ліфт виходить з ладу.
За матеріалами:
УНН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас