417
LG Electronics збільшив прибуток в III кварталі на 87% завдяки рекордним продажам смартфонів
 — Фондовий ринок
Південнокорейський виробник електроніки LG Electronics Inc. збільшив прибуток у третьому кварталі 2014 р. майже вдвічі порівняно з тим же періодом минулого року завдяки рекордним продажам смартфонів. 
Як повідомляється в прес-релізі компанії, її чистий прибуток в липні-вересні зріс на 87% – до 203 млрд південнокорейських вон ($194 млн) в порівнянні з 108,5 млрд вон за аналогічний період роком раніше. 
В минулому кварталі LG продала 16,8 млн смартфонів, що на 39% більше, ніж роком раніше. 
Операційний прибуток компанії збільшився вдвічі – до 461 млрд вон, причому на підрозділ з випуску мобільних пристроїв припало більше третини прибутку. 
Операційний прибуток підрозділу LG з випуску мобільних пристроїв в минулому кварталі склав 167 млрд вон, ставши максимальним з 2009 року. 
Маржа операційного прибутку компанії в липні-вересні збільшилася до 3,9% з 2,4% у попередньому кварталі. 
Результати LG різко контрастують з попередньою звітністю іншого південнокорейського виробника електроніки – Samsung, що повідомив про падіння операційного прибутку в третьому кварталі на 60% порівняно з тим же періодом минулого року на тлі зростання конкуренції з боку китайських виробників дешевших смартфонів. Експерти оцінюють продажі смартфонів Samsung у третьому кварталі в 80 млн одиниць. 
“LG виграла від слабких продажів смартфонів Samsung Galaxy S5, – зазначив аналітик Quad Investment Марчелло Ан. – Однак прибуток LG, ймовірно, досяг піку в третьому кварталі, і компанії буде важко утримувати імпульс до зростання з урахуванням запуску Apple нових пристроїв”. 
На кінець другого кварталу цього року частка Samsung на світовому ринку смартфонів становила 25,2% порівняно з 32,6% роком раніше, частка LG – 4,9% (5,2% на кінець червня 2013 року), свідчать дані Strategy Analytics. 
Операційний прибуток підрозділу LG, що випускає телевізори, в минулому кварталі зріс на 5,2% – до 131 млрд вон. 
Компанія повідомила про намір згорнути операції з виробництва телевізорів з плазмовим екраном до кінця листопада, відзначивши падіння попиту. Компанія має намір сфокусуватися на випуску телевізорів LCD і OLED.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Прибуток Ryanair зріс на 40% через високий попит на внутрішні подорожі
Alphabet планує продати облігацій на суму 3 млрд євро
Укрпошта випустила нову марку (фото)
Міжнародне рейтингове агентство Fitch Ratings підтвердило рейтинги 3 українським банкам (деталі)
GM скорочує тисячі працівників через спад попиту на електромобілі
Прибуток Apple зріс майже вдвічі
