Yahoo в III кварталі збільшила прибуток в 23 рази завдяки продажу частки в Alibaba, краще очікувань — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Yahoo в III кварталі збільшила прибуток в 23 рази завдяки продажу частки в Alibaba, краще очікувань

Фондовий ринок
122
Інтернет-компанія Yahoo! Inc., власник одного з найбільш відвідуваних веб-порталів в США, збільшила чистий прибуток у третьому кварталі майже в 23 рази, краще очікувань ринку, завдяки продажу частини частки в Alibaba Group в ході нью-йоркського IPO останньої на $6,3 млрд після врахування податків.
Yahoo вже пообіцяла розподілити між акціонерами не менше половини коштів, виручених від IPO Alibaba, яке виявилося найбільшим в історії Уолл-стріт.
Як повідомляється в прес-релізі Yahoo, чистий прибуток в липні-вересні 2014 року склав $6,8 млрд, або $6,7 у розрахунку на акцію, порівняно з $297 млн, або 28 центами на акцію, отриманими за аналогічний період минулого року. Скоригований прибуток без урахування разових факторів піднявся до 52 центів з 34 центів на акцію роком раніше.
Загальний обсяг виручки зріс менш ніж на 1% – з $1,14 млрд до $1,15 млрд. При цьому виручка без урахування витрат на придбання інтернет-трафіку підвищилася з $1,08 млрд до $1,09 млрд.
Аналітики, опитані Thomson Reuters, в середньому прогнозували скоригований прибуток компанії на рівні 30 центів на акцію при виручці без урахування трафіку в $1,04 млрд.
Після продажу акцій Alibaba посилився тиск на керівництво Yahoo на чолі з CEO Марісса Майер: інвестори були незадоволені рекламними доходами і вимагали кардинальних змін. Зокрема, прозвучала пропозиція про об’єднання Yahoo і AOL. Однак, як пише The New York Times, результати Yahoo за третій квартал виявилися досить позитивними навіть без урахування доходів від IPO Alibaba, що, швидше за все, дасть компанії додатковий час на розробку подальшої стратегії.
Частка Yahoo в Alibaba зараз коштує близько $34 млрд.
Перехід за платними рекламними оголошеннями без урахування витрат на придбання інтернет-трафіку приніс компанії на 5% менше, ніж торік. Продажі пошукового бізнесу Yahoo виросли на 6%.
Доходи від мобільної реклами в третьому кварталі склали більше $200 млн, за 2014 рік в цілому, за словами М.Майер, вони можуть перевищити $1,2 млрд. Число мобільних користувачів Yahoo та її сервісу мікроблогів Tumblr в липні-вересні підскочило на 17% – до 550 млн.
Котирування акцій Yahoo! в ході електронних торгів після закриття основної сесії в Нью-Йорку у вівторок виросли на 3,7%.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас