МАУ через суд заборонила польоти турецької авіакомпанії Atlasjet в Україну — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

МАУ через суд заборонила польоти турецької авіакомпанії Atlasjet в Україну

Особисті фінанси
764
Авіакомпанія “Atlasjet Україна” (Львів) опротестує тимчасову заборону на виконання нею міжнародних польотів, винесену Окружним адміністративним судом Києва за позовом авіакомпанії “Міжнародні авіалінії України” (МАУ) до Міністерства інфраструктури України.
“Ми підключили адвокатів, вони працюють над цим питанням і цей позов буде опротестований, ми 22 серпня подали свою заяву”, – сказав генеральний директор авіакомпанії Сергій Підгородецький.
“Це повна монополія і небажання пустити іншого перевізника, тим більше що Міністерство інфраструктури зменшило їх (МАУ – ІФ) частоти (виконання рейсів) абсолютно законно, враховуючи те, що вони не виконували ці напрямки. Є нормативні документи, вони повинні були укластися у встановлені законодавством терміни. Це принципи роботи “старої гвардії”, яка звикла штовхатися на ринку цивільної авіації ще старими методами. Ми відстоюємо свої права відповідно до законодавчих актів, якими нам були надані ці напрямки”, – сказав він.
Підгородецький повідомив, що “Atlasjet Україна” також подала відповідні заяви до Міністерства інфраструктури, і воно веде роботу з Державною авіаційною службою України.
“Ми ж маємо факт повного ігнорування Державіаслужбою керівних та нормативних документів. Вони повинні були в п’ятиденний термін після видання наказу видати нам дозволи на польоти і ми повинні були запросити слоти, але вони нам відтягнули термін для того, щоб МАУ встигло подати в суд, в порушення всіх правил. Державіаслужба прийняла позицію, яка явно захищає інтереси комерційної структури”, – повідомив Підгородецький.
Він також зазначив, що компанія в будь-якому випадку буде виходити на ринок з наявністю міжнародних та внутрішніх напрямків. “Те, куди нас штовхають, виконувати тільки внутрішні рейси, по-перше, протизаконно, так як ми сертифіковані і відповідаємо всім вимогам для виконання міжнародних рейсів, по-друге – немає ніяких аргументів щоб нам якось відмовити в цьому.
Фінансова у нас дуже чітка позиція, ми повноцінно забезпечені засобами для розкрутки рейсів, ми офіційно зареєстрували інвестицію в Національному банку України”, – зазначив гендиректор авіакомпанії.
Відповідно до вищевказаного позову МАУ, авіакомпанія вимагає повернути собі право виконувати 16 рейсів на тиждень за напрямом Київ-Стамбул і семи щотижневих за маршрутом Одеса – Тель-Авів, так як в липні Мінінфраструктури своїм наказом скоротило кількість польотів, які може виконувати МАУ за цими напрямками, до 14 (Київ-Стамбул) і п’яти (Одеса – Тель-Авів). Вивільнені частоти були віддані “Atlasjet Україна”.
МАУ також звернулася за отриманням слотів в аеропорт Стамбула для виконання 16 рейсів на тиждень з наступаючого зимового навігаційного періоду (з жовтня 2014 р.) і почала переговори з ізраїльським агентством з продажу авіаперевезень Caspi Aviation за напрямом Одеса – Тель-Авів (сім рейсів на тиждень).
Авіаперевізник також просить суд скасувати отримання дозволів на виконання всіх міжнародних рейсів “Atlasjet Україна”, тому що, за її даними, права на польоти були надані з порушенням українського законодавства.
Авіакомпанія “Atlasjet Україна” створена у вересні 2013 року. Її засновниками є турецька компанія “Atlasjet Гаваціліка.С.”, Львівське ТОВАІС Груп Україна” і фізособи Володимир Кузьмій, Марія Рожкова та Сергій Підгородецький. Останній є керівником компанії.
Авіакомпанія є дочірньою структурою турецької Atlasjet. Компанія планувала з 15 вересня 2014 року почати польоти до/з України: внутрішні рейси з Києва до Львова і Одеси, а також міжнародні рейси з Києва, Львова, Харкова та Одеси в Стамбул і рейс Одеса-Тель-Авів.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас