Продажі російських товарів в магазинах України впали на 40% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Продажі російських товарів в магазинах України впали на 40%

Особисті фінанси
1018
За даними УАПТС, падіння продажів російських товарів від початку 2014 року становить від 25% до 40%.
“Ми відмовилися від багатьох російських товарів через відсутність попиту, – коментує Олена Разумова, представник “Рітейл Груп” (магазини “Велика Кишеня”, “Велмарт”, “Альта-центр”, “Екватор”). – Якщо раніше покупець не звертав особливої ​​уваги на виробника, то сьогодні ситуація зворотна: споживач максимально і добровільно підтримує вітчизняного виробника. Російські товари просто перестали купувати”.
Відрізнити російські товари в супермаркетах в Україні дуже просто: за законодавством, торговельні мережі зобов’язані маркувати країну-виробника, додає представник ГК “Євротек” Олена Обухівська. Тому в українських супермаркетах на цінниках, як правило, розміщений прапор країни-виробника.
Інші торговельні мережі також почали виводити з асортименту російські товари. Дрібні рітейлери діяли більш радикально: наприклад, торговельні мережі Івано-Франківська, які володіють магазинами “Плюс”, “Слов’янка” і “Тростянецький”, заявили, що повністю виключили російські товари зі свого асортименту. “Аналогічно вчинили й окремі продуктові магазини в Житомирі”, – повідомляє УАПТС. Волинський рітейлер “Наш край”, що керує більш ніж 100 магазинами, повідомив про скорочення лінійки російської продукції за рахунок алкоголю, чаю, супутніх товарів, побутової хімії та молокопродуктів.
По відношенню до російських одежним і взуттєвим рітейлерам і закладам громадського харчування в Україні є частка негативу, але менша, ніж у випадку з продуктами. Це можна пояснити просто: свою приналежність до Росії прапорами на цінниках ніхто не афішує. Хоча на початку 2014 року в інтернеті з’явився список “Знай ненаших” – перелік російських брендів, що працюють в Україні, від яких споживачам краще відмовитися. До нього включили “Іль Патіо”, “Якіторія”, “Шоколадниця”, “Кофе Хауз”, Incity, Ostin, Love Republic, Carlo Pazolini. Частина цих компаній, наприклад Carlo Pazolini, відносять себе до міжнародних, але були створені в Росії. Ресторатори цей список характеризують як студентську розвагу. “Наш франчайзинг розповідав, що заходили студенти, лягали на підлогу на знак протесту, але все досить мирно і необразливо”, – пояснює власник “Євразії Холдинг” Олексій Фурсов.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас