"Укразалізниця" скаржиться - підвищення тарифів на пасажироперевезення знизить збитки від них лише на 6% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Укразалізниця" скаржиться - підвищення тарифів на пасажироперевезення знизить збитки від них лише на 6%

Казна та Політика
196
Нинішня індексація тарифів на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні дозволить зменшити збитковість пасажирських перевезень тільки на 6%.
Такі дані оприлюднила прес-служба Державної адміністарції залізничного транспорту України (“Укрзалізниця”) з посиланням на начальника управління нормативно-технологічного забезпечення інформаційних технологій її головного пасажирського управління Ніну Кострубіцьку.
За її словами, збитки від пасажирських перевезень завдяки індексації тарифів цього року орієнтовно зменшаться майже на 200 млн грн при тому, що на кінець року очікуються збитки від перевезення пасажирів у дальньому сполученні більш ніж на 3 млрд грн.
“Тільки за півроку 2014-го збитки від пасажирських перевезень у дальньому сполученні склали 2,2 млрд грн, а на кінець року сума збитку збільшиться і складе більше 3 млрд грн”, – зазначила Н.Кострубіцкая.
Глава “Укрзалізниці” Борис Остапюк також зазначає:“Щоб довести тарифи на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні до рівня нульової рентабельності, їх необхідно було б підвищити в 2,72 рази, і це, підкреслюю, тільки для того, щоб вийти на рівень беззбитковості”, – зазначив він.
“Укрзалізниця” відзначає, що навіть після індексації, тарифи на здійснення пасажирських перевезень і надалі залишаться найнижчими серед країн СНД. Усунути ж існуючу диспропорцію між реальними витратами на організацію пасажирських перевезень та вартістю проїзду планується в ході реформування галузі.
“Вийти на економічно обгрунтовані тарифи ми зможемо в умовах реформування залізничної галузі, тоді система тарифоутворення кардинально зміниться. Тарифи повинні бути прогнозованими і економічно обгрунтованими, забезпечувати покриття витрат на перевезення, і ці головні принципи ми заклали в проекті закону “Про залізничний транспорт”, – повідомив Б.Остапюк.
Законопроектом, за його словами, передбачено, зокрема, що державному регулюванню на залізничному транспорті підлягають тарифи на перевезення пасажирів у соціальному сегменті перевезень. На інші перевезення, що не відносяться до соціальних, повинні діяти вільні ціни.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас