Найбільший український автозавод в серпні продовжує простоювати


Найбільший український автозавод в серпні продовжує простоювати

Виробництво на найбільшому українському Запорізькому автомобілебудівному заводі (ЗАЗ), що входить в корпорацію “УкрАВТО”, в серпні продовжить простоювати на тлі несприятливих факторів, а за відсутності вирішення військового конфлікту на сході України завод може повністю зупинитися у вересні, заявляють в автокорпорації.

Як повідомлялося, в липні ЗАЗ скоротив виробництво автотранспорту майже в 90 разів до червня поточного року, до 8 од., що фактично означає простій підприємства.

ЗАЗ скоротив обсяги виробництва з урахуванням несприятливих економічних і геополітичних факторів настільки, наскільки дозволяє стан ринку. Основні причини – девальвація національної валюти, нестабільна ситуація в Східних регіонах, скорочення автомобільного ринку в цілому і фактично зупинка експорту автомобілів вироблених на потужностях ЗАЗ в країни СНД”, – повідомили в прес-службі корпорації.

У той же час в корпорації не уточнюють ситуацію з зайнятістю працівників у час.
“Кількість персоналу заводу адаптовано до умов, в яких зараз працює виробництво”, – зазначили в прес-службі.

Разом з тим, загроза повної зупинки заводу зберігається і в зв’язку зі значними перебоями поставок комплектуючих, 30-40% яких надходило з Донецької та Луганської областей (загалом у ЗАЗу до 900 українських постачальників комплектуючих).

“Зараз величезні перебої. Коли ситуація стала більш-менш зрозумілою, ми підготувалися і створили певний запас комплектуючих, але він вже закінчується. Якщо нічого не зміниться найближчим часом у східних регіонах, виробництво може зупинитися у вересні”, – підкреслюють в пресс-службі корпорації.

В даний час з метою убезпечити виробництво від збоїв в майбутньому в разі продовження протистояння в східних регіонах, ЗАЗ приступив до пошуку альтернативних постачальників в Кореї, Китаї, країнах Європи, а також у Росії.

“Але це процес довгий, а головне, дуже витратний. Працівники ЗАЗ сподіваються, що конфлікт в східних областях України буде найближчим часом вирішено, і значних збоїв у роботі заводу не буде”, – зазначають в “УкрАВТО”.

Нагадаємо, виробництво автотранспортних засобів в Україні в липні 2014 р. скоротилося більш ніж у дев’ять разів у порівнянні з липнем минулого року і в 2,2 разу до червня поточного – до 555 од., при цьому випуск легкових авто обвалився в 13 разів, до 343 од.

На думку аналітиків, вже можна говорити про те, що сектор виробників легкових автомобілів фактично зупиняється. Сегмент вантажівок і автобусів поки тримається за рахунок армійських контрактів, але допомагає це далеко не всім підприємствам.

ПАТЗАЗ” в даний час випускає методом повномасштабного виробництва автомобілі під брендом ЗАЗ (Lanos, Sens, Lanos-фургон, Forzа, Vida) а також збирає CheryА13, KIA, вантажні ТАТА і виробляє автобуси на агрегатах ТАТА.

У 2013 році завод випустив 22,695 тис. автомобілів – на 47% менше, ніж роком раніше, при цьому поставки на експорт скоротилися в 3,6 рази, до 5,936 тис. од. У поточному році спочатку завод запланував збільшити випуск автомобілів вдвічі.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Також з цієї теми: Бензин та авто
Дивись також
Опитування
В Контексті Finance.ua