Через припинення роботи турфірми "Лабіринт" постраждали більш ніж 60 тис. росіян — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Через припинення роботи турфірми "Лабіринт" постраждали більш ніж 60 тис. росіян

Особисті фінанси
858
Через припинення діяльності туроператора “Лабіринт” постраждали більш ніж 60 тис. клієнтів компанії, розповіла РБК прес-секретар Російського союзу туріндустрії (РСТ) Ірина Тюріна.
За її словами, на момент зупинки роботи турфірми за кордоном перебувало близько 25 тис. осіб, причому 22 тис. 300 мають вилітати літаками. “З них 1020 були забезпечені квитками на регулярні рейси. Тому повертати до Росії потрібно було більш ніж 21 тис. осіб. Це абсолютно безпрецедентна ситуація. Такого у нас ще не було”, – сказала представник РСТ.
Тюріна додала, що ще 40 тис. людей купили тури “вперед” і не встигли нікуди вилетіти. Таким чином, загальна кількість потерпілих (40 тис. + 21 тис.) перевищила 60 тис.
“Наразі за кордоном перебуває 15 тис. 780 осіб. Але сьогодні багато з них будуть вивезені. Відшкодування передбачаються, є фінансові гарантії у “Лабіринту”, але вони такі малі порівняно з кількістю постраждалих, що якщо на всіх поділити, то люди отримають копійки”, – додала Тюріна.
Відповідальність турфірми “Лабіринт” на 160 млн рублів застрахована в СК “Сходження” і в компанії ТСК. Якщо припустити, що всі постраждалі клієнти “Лабіринту” (61 тис. осіб) подадуть заяви про виплату страхового відшкодування і для виплати компенсацій буде використана вся сума, то кожен з них отримає 2 тис. 622 руб. 95 копійок. При цьому поки що кількість поданих вимог компенсації не називалася.
За минулі вихідні додому повернулися близько 5 тис. клієнтів “Лабіринту”, повідомив РБК представник прес-служби Ростуризму. До вивозу туристів підключилася галузева асоціація “Турдопомога”, яка розпоряджається компенсаційним фондом для екстреної допомоги російським туристам за кордоном.
“Лабіринт” оголосив про свою неспроможність в суботу, 2 серпня. Напередодні авіакомпанія “Оренбурзькі авіалінії” скасувала всі міжнародні чартерні рейси, замовником яких була компанія “Ідеал тур” Михайла Шаманова. Її заборгованість перед перевізником сягнула 1,5 млрд руб. Шаманов пояснював РБК таку заборгованість неплатежами туроператорів, для яких “Ідеал тур” замовляв чартерні програми. Найбільшим клієнтом “Ідеал туру” був саме “Лабіринт”.
“Ідеал тур” – юридична особа, яка займалася замовленням авіаперевезень. Основний замовник “Ідеал туру” – саме “Лабіринт”, причому у “Лабіринту” не було ніяких юридичних відносин з “Ідеал туром”, але він був основним замовником на “Оренбурзьких авіалініях”, – пояснила РБК Тюріна.
У суботу туристів “Лабіринту” та інших туроператорів вивезли з декількох курортів: Барселони, Санторіні, Іракліону. У неділю відбулися вивізні рейси з Монастира, Анталії, Іракліона й Корфу. На понеділок, 4 серпня, заплановані рейси з Шарм-ель-Шейха, Хургади, Монастира, Бургаса, зазначено на сайті “Турдопомоги”. Через декілька годин з’явилася інформація про організацію на завтра двох рейсів з грецького Коса.
Представник Ростуризму визнав, що поки немає можливості евакуювати всіх співвітчизників: так, у Греції залишаються туристи, які мали повернутися додому ще в суботу, але поки що не виходить їх забрати.
Найбільш лояльні до російських туристів виявилися болгарські готелі, повідомила прес-служба Ростуризму. Практично всі вони погодилися продовжити проживання клієнтів “Лабіринту” без будь-якої доплати. Зате готельєри Туреччини просять оплату за додатковий час, який туристи змушені провести на курортах.
За матеріалами:
РБК
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас