Xiaomi увійшла до топ-5 найбільших мобільних вендорів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Xiaomi увійшла до топ-5 найбільших мобільних вендорів

Технології&Авто
950
Xiaomi Inc, компанія з трирічною історією, відома як “китайська Apple”, стала п’ятою в світі компанією-виробником смартфонів, в той час як Samsung Electronics Co Ltd’s продовжує втрачати свої позиції на ринку, повідомляється в звіті Strategy Analytics.
За цим звітом три з топ-5 світових вендорів смартфонів у II кварталі виявилися китайські виробники.
Частка Xiaomi на світовому ринку смартфонів в період з квітня до червня 2014 р.досягла рекордного для компанії рівня в 5,1%, в ​​результаті чого вона вперше увійшла до п’ятірки найбільших постачальників “розумних” телефонів, випередивши LG.
Дешеві пристрої на базі операційної системи Android з Китаю зводять нанівець частку ринку компанії Samsung.
Південнокорейський гігант, який минулого тижня оголосив про свої найгірші квартальні результати за два роки, втратив свою частку з 32,6% до 25,2% торік, тоді як його китайські конкуренти – Huawei Technologies Co Ltd і Lenovo Group Ltd – наростили свою присутність.
Останні цифри ілюструють те, як Samsung – яка все ще домінує на ринку – втратила позиції через два роки після того, як випередила Apple Inc як світового лідера з виробництва смартфонів.
Навіть незважаючи на те, що загальна кількість проданих смартфонів збільшилася з 233 млн до 295,2 млн за рік, Samsung виявилася єдиною компанією, чиї продажі впали в абсолютних значеннях.
Samsung попередила інвесторів, що друга половина 2014 р. стане викликом, посилаючись на конкуренцію з боку суперників.
Xiaomi відвоювала 5,1% світових продажів смартфонів у минулому кварталі. Для порівняння, минулого року її частка на ринку становила всього лише 1,8%.
“Наступний крок Xiaomi – вийти на міжнародний ринок Азії й Європи, куди їй доведеться вкласти значні кошти, щоб познайомити західних споживачів зі своїм маловідомим брендом,” – зазначив директор Strategy Analytics Вуді Оу, який назвав Xiaomi зіркою II кварталу.
Apple також знизила свою присутність на ринку з 13,4% до 11,9%, залишаючись на другому місці серед виробників. Дослідження Strategy Analytics тісно перекликаються з оцінками IDC, які оголосили про аналогічне зниження продажів Samsung. LG посіла шосте місце в рейтингу, за Strategy Analytics, і п’яте – за даними IDC.
Апарати Xiaomi під управлінням ОС Android користуються величезною популярністю в Китаї: компанія продає мільйони своїх пристроїв в онлайн-магазинах і через канали збуту місцевих мобільних операторів.
ЧОМУ APPLE ПОТРІБНО СТЕЖИТИ ЗА XIAOMI?
У попередні роки компанія працювала лише на рідному, китайською, ринку. Можливо, це Хьюго Барра, колишній топ-менеджер Google, який пішов до Xiaomi на посаду віце-президента з глобальних продажів, порадив Піднебесній рухатися далі. Плани компанії досить амбіційні, і є всі шанси на успіх у багатьох частинах світу: пристрої компанії вже почали продаватися в Індії, Індонезії. Планується поставляти гаджети на ринки Росії та Латинської Америки.
Країни на зразок Індії та Індонезії мають велику популяцію населення, яке почало активно освоювати мобільні технології. Тож чому б не підчепити їх на гачок порівняно дешевими, але якісними пристроями і заробити лояльність користувачів на початковому етапі.
У разі якщо китайському виробникові мобільних пристроїв вдасться завоювати користувачів у цих країнах, цього має вистачити, щоб стати врівень з компаніями першого ешелону – Apple і Samsung. І конкурувати з ними на американському ринку. Надалі.
Раніше сама Xiaomi повідомила, що продала близько 26 млн смартфонів за першу половину 2014 р. і заробила на цьому 33 млрд юанів (близько $5,3 млрд). За підсумками поточного року Xiaomi розраховує відвантажити 60 млн смартфонів, а наступного – довести обсяги випуску до 100 млн одиниць.
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас