Союз виробників будматеріалів України просить визнати АТО форс-мажорною обставиною — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Союз виробників будматеріалів України просить визнати АТО форс-мажорною обставиною

Нерухомість
1059
Асоціація “Всеукраїнський союз виробників будівельних матеріалів” виступає за визнання антитерористичної операції (АТО), що проводиться в східних областях України, форс-мажорною обставиною.
Як повідомив директор асоціації Сергій Панченко, це дасть змогу підприємствам відстрочувати виплати та уникнути нарахування пені, зокрема, за послуги “Укрзалізниці”.
За його словами, президент асоціації виробників будматеріалів Іван Салій підготував відповідний відкритий лист до органів влади.
“Ми підготували відкритий лист до прем’єр-міністра України, Мінрегіонрозвитку, Торгово-промисловій палаті і всім людям доброї волі. Після завтрашнього (31 липня – ред.) засідання в Раді ми його відправимо”, – зазначив С.Панченко.
“Обставини, які існують сьогодні на сході, не підпадають під форс-мажорні, це не повінь, не війна. Хоча фактично це військові дії”, – сказав він.
За словами С.Панченка труднощі функціонування підприємств в зоні АТО пов’язані з декількома факторами і стосуються не тільки будівельних компаній.
“Виробники або не мають змоги вивезти законтрактовану продукцію (точно в строк або взагалі) як, наприклад, “Кнауф-Гіпс”, “Артемсіль”, або мають проблему з видобутком і вивезенням видобутої сировини до виробничих потужностей – це стосується всіх цеглярів (“Слобожанська будівельна кераміка”, “Евертон” та ін)”, – сказав директор асоціації.
Крім того, С.Панченко відзначає труднощі в роботі виробників з транспортуванням продукції та сировини “Укрзалізницею” через нарахуванням останньою пені за вимушені простої.
“Укрзалізниця” та афілійовані з нею структури, що керують спеціальним вагонним парком, не надають вагони (частина спецвагонів заблокована на вузлових станціях, наприклад у Дебальцево), а якщо надають – оперативно нараховують пеню за затримку з навантаженням, розвантаженням, простоєм, хоча це не залежить від орендарів вагонів”, – додав С.Панченко.
Як зазначив директор асоціації, все це зриває виробничі графіки підприємств, порушує цикли виробництва і призводить до скорочення персоналу.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас