2542
Судна-порушники потайки заходять в окупований Крим
— Світ
Судна-порушники, щоб уникнути покарання за порушення режиму тимчасово окупованої території Криму, вимикають “маячки” автоматизованої ідентифікаційної системи (АІС). Про це повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.
“Застосування санкцій до суден-порушників можливо у випадку заходження таких суден в Україну. Інформації щодо санкцій до суден з боку інших центральних органів виконавчої влади в Мінінфраструктури не надходило”, – повідомили в міністерстві.
Там нагадали, що система моніторингу надводної обстановки у Чорному морі з використанням АІС створена за наказом Мінінфраструктури № 221 від 25 квітня 2012 року.
За даними ресурсу BlackSeaNews в “Чорному списку” суден-порушників зараз знаходяться 36 російських, 18 турецький, 12 грецьких, 2 румунських, 2 сінгапурських, 1 італійське, 1 болгарське, 1 єгипетське, 1 панамське, 1 українське та 1 естонське судно.
Заходом у порти окупованого і анексованого Росією Кримського півострова судновласники, капітани й екіпажі суден скоюють злочин, передбачений статтею 332-1 Кримінального кодексу України.
Ця стаття була внесена до Кримінального Кодексу при прийнятті Закону України “Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України”.
За цим законодавчим актом, члени екіпажу судна, що перебувають на його борту в Крим, потрапляють під адміністративну та кримінальну відповідальність перед Україною за незаконний груповий перетин кордону та порушення порядку в’їзду на окуповану територію.
І це рано чи пізно може обернутися для членів екіпажу серйозними штрафами, а для судновласника і капітана – і більш серйозними наслідками, включаючи арешт цього судна або інших суден цього судновласника в українських або іноземних портах.
Як відомо, раніше Україна закрила морські порти в Керчі, Севастополі, Феодосії, Ялті та Євпаторії. “З практичної сторони закриття морських портів означає припинення їхньої діяльності, ліквідацію адміністрацій морських портів, внесення змін до Реєстру морських портів України”, – додали в Мінінфраструктури.
За матеріалами: Центр транспортних стратегій
Поділитися новиною
Також за темою
Кіпр запровадив закон про кримінальну відповідальність за обхід санкцій проти росії
США не підтримали план ЄС щодо використання заморожених російських активів для допомоги Україні
Відновлення Сектора Гази після війни може коштувати $50 млрд
ТОП-20 найщасливіших міст світу
У Парижі пограбували музей Лувр: викрадено коштовності Наполеона
ТОП-5 бюджетних місць для подорожей міленіалів