Один з найбільших fashion-рітейлерів України виставив свій роздрібний бізнес на продаж — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Один з найбільших fashion-рітейлерів України виставив свій роздрібний бізнес на продаж

Фондовий ринок
2533
Один з найбільших fashion-рітейлерів країни – група компаній ООО «Ліга-інвест» (мережі In Wear/Matinique, Naf-Naf, Marela, Laurel, Claire’s, «Інтермода Трейд») – виставив свій роздрібний бізнес на продаж. Про це «Капіталу» розповіли три директори мереж-конкурентів. «Нам пропонують придбати кожну мережу окремо або одразу весь бізнес», – повідомив директор великої роздрібної мережі, що побажав залишитися неназваним. Те, що ООО «Ліга-інвест» веде переговори щодо залучення інвесторів, «Капіталу» підтвердив Сергій Заїка, керівник проекту консалтингової компанії UTG, яка виступає ексклюзивним агентом з продажу мереж.
Зараз група компаній розвиває 17 власних магазинів в Києві і на 21 продала франшизу. За весь свій бізнес вона розраховує отримати близько $4 млн. «Термін окупності вкладених інвестицій, за розрахунками мереж, становить три-чотири роки», – сказано в презентації з продажу мереж, текст якої має видання. Отримати коментар в групі компаній ООО «Ліга-інвест» вчора не вдалося.
Ринок падає
На ринку одягу та взуття ситуація складна. Після початку політичної та економічної кризи найбільше постраждав середній і вище ціновий сегмент, в якому працюють магазини «Ліги». Генеральний директор групи компаній «Ультра» (мережі Baldinini, Levi’s, Pierre Cardin, Lagerfeld і Guess) Андрій Макаров зазначає, що навесні і влітку реалізація знизилася в два рази в натуральному вираженні порівняно з аналогічним періодом минулого року. «Від початку року ситуація не поліпшується», – нарікає він. Щоб мінімізувати втрати, рітейлери використовують різні механізми. Наприклад, домагаються зниження орендних ставок. «Якщо ми не домовимося щодо деяких об’єктів, то наші магазини переїдуть в нові торгові центри і їхня площа може бути зменшена», – говорить Макаров. Інші мережі, як Helen Marlen і «Люксоптика», закривають нерентабельні магазини. Найбільш оригінально вчинили власники магазинів дорогого чоловічого одягу та взуття Baldessarini і V. Spernanzoni, які знаходяться в центрі Києва. Своїм клієнтам вони надіслали повідомлення з інформацією про знижки в магазинах і попутно запропонували купити 50% бізнесу. «Відмінна можливість увійти в успішний бізнес!» – свідчить sms.
Деякі мережі розвивають найбільш затребувані зараз недорогі бренди. Наприклад, компанія Zeebra цього року повторно виводить на український ринок британську мережу одягу Peacocks. Перший магазин рітейлер має намір відкрити в серпні в київському торговому центрі «Піраміда», а за п’ять років мережа планує створити мережу з 20 торгових точок.
Непрофільні покупці
Рітейлери не поспішають купувати роздрібний бізнес конкурентів. Знайти покупців буде складно, констатує керуючий партнер інвестиційно-банківської компанії Standart NV Investment Banking Карен Чіфталарян. «Інвесторів, які готові вкладати гроші в падаючий бізнес, небагато», – говорить він. Директор великої мережі одягу, що побажав залишитися неназваним, розповідає, що купити рітейлера можуть непрофільні інвестори. «Забезпечені українці можуть придбати мережу, наприклад, для своєї дружини або дочки. Адже сума інвестицій відносно невелика, а бренди компанії відомі», – вважає він.
Однак Сергій Заїка запевняє, що зараз тривають активні переговори з потенційними інвесторами. «Ця пропозиція викликає живий інтерес у багатьох бізнесменів, оскільки мережа є вже готовий бізнес, що успішно діє», – говорить він. Заїка пояснює, що одежний рітейл завжди привертає увагу бізнесменів, тому що цей бізнес можна легко масштабувати. Особливо враховуючи той факт, що власники брендів (французька група Vivarte і данська IC Companys) мають у своєму портфелі кілька десятків брендів, потенційно цікавих для ринку України.
За матеріалами:
Капітал
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас