"Укрпошта" вступає в боротьбу з приватними компаніями в доставці електроніки


"Укрпошта" вступає в боротьбу з приватними компаніями в доставці електроніки

Національний поштовий оператор “Укрпошта” серйозно занепокоївся станом своїх поштових відправлень. “Якщо у зарубіжних поштових служб доставка кореспонденції становить 50% валового доходу, то у нас – лише 25%. Тому наше головне завдання – це наростити клієнтів і відновити лідерство на ринку доставки”, – говорить в.о. генерального директора “Укрпошти” Михайло Паньків.

На його думку, потенціал національного оператора поштового зв’язку можна розкрити, насамперед, у доставці поштової кореспонденції і приділити особливу увагу доставці електроніки.

“Ринок послуг e-commerce в світі стрімко набирає обертів. Наприклад, у Німеччині 10% всієї частки роздрібного товарообігу в країні становлять послуги e-commerce. В Україні – всього 0,5%, відповідно цей ринок буде динамічно розвиватися”, – продовжує він.

Стимулюючим фактором для розвитку електронної комерції є налагодження поштової доставки придбаних товарів. “Укрпошта” як національний оператор з найбільшою мережею відділень має намір стати сполучною ланкою між продавцем і споживачем, взявши на себе основні функції зручної і швидкої доставки товарів, і готова боротися з приватними операторами за кожного клієнта.

“Ми готові поборотися з приватними операторами і зайняти гідну нішу в сегменті послуг електронної торгівлі. Для цього Укрпошта має всі необхідні переваги, такі як розгалужена мережа і величезний досвід роботи”, – зазначив Паньків.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua