LinkedIn купить маркетингову компанію Bizo за $175 млн — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

LinkedIn купить маркетингову компанію Bizo за $175 млн

Фондовий ринок
168
Соцмережа LinkedIn, що об’єднує 300 млн професіоналів у всьому світі, оприлюднила плани з купівлі компанії Bizo, що займається маркетинговими рішеннями в сегменті “бізнес-для-бізнесу” (В2В). “Транзакція оцінюється у близько $175 млн”, – повідомила прес-служба LinkedIn. За її даними, LinkedIn заплатить за нову покупку 10% власними акціями, а інші 90% – готівкою. Сторони очікують завершення операції в третьому кварталі 2014 року.
“Нам цікаво привнести експертизу й технології Bizo у нашу екосистему”, – прокоментував угоду Діп Нішар, старший віце-президент LinkedIn з продуктів і користувацького досвіду. За його словами, інтеграція двох компаній дозволить створити “найефективніший майданчик” для В2В-маркетологів щодо залучення фахівців.
“Місія LinkedIn полягає в тому, щоб об’єднувати професіоналів у всьому світі з метою зробити їхню роботу більш продуктивною та успішною, тоді як місія Bizo – це допомогти В2В-маркетологам отримати потрібних людей”, – заявив генеральний директор Bizo Рассел Гласс.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас