Не поваляєш - не поїси — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Не поваляєш - не поїси

Особисті фінанси
848
У мережах швидкого харчування в Китаї знову виявили неякісні продукти. Великий постачальник Husi Food продавав прострочене м’ясо в такі відомі мережі, як McDonald’s, Pizza Hut, KFC, Papa John’s, Starbucks, Subway і Burger King. Це далеко не перший випадок виявлення продукції поганої якості в точках громадського харчування західних компаній у КНР. Скандал може підірвати їхнє лідируюче положення на найбільшому в світі ринку фаст-фуду.
У Шанхаї виявили випадки поставок простроченого м’яса до ресторанів популярних мереж швидкого харчування, повідомляє газета «Женьмінь Жибао». У неділю ввечері шанхайська телекомпанія «Дунфан» показала сюжет про більш ніж двомісячне таємне розслідування своїх кореспондентів у місцевій продовольчій компанії Husi Food. Як з’ясували журналісти, фірма, яка поставляє м’ясо для таких мереж, як McDonald’s, KFC, Pizza Hut, продавала продукцію з вичерпаним терміном придатності.
За інформацією Shanghai Daily, крім McDonald’s, Pizza Hut і KFC, Husi Food співпрацювала і з такими відомими мережами, як Papa John’s, Starbucks, Subway і Burger King.
Чи продавав постачальник м’ясо іншим компаніям, поки не встановлено. Husi Food, що забезпечувала мережі м’ясом для стейків, котлетами для гамбургерів, курячим філе для наггетсів, міняла маркування на продукті, що прийшов в непридатність. Крім цього, працівники компанії використовували м’ясо, що впало раніше на підлогу, а також змішували свіжий продукт з тим, у якого закінчився термін придатності. Підсумкова продукція призначалася для продажу в першу чергу в Китаї, але частина напівфабрикатів відправлялася до Японії, передає слова представника головного офісу McDonald’s Хейді Баклер агентство Bloomberg.
За відомостями журналістів шанхайського телебачення, для виробництва курячих наггетсів компанія постачала м’ясо, максимальні терміни зберігання якого були перевищені на два тижні. У котлетах ресторанів мережі KFC використовувалося м’ясо, прострочене на місяць. Також Husi Food продавала заморожені стейки з телятини, термін придатності якої минув за сім місяців до надходження в ресторани.
Після показу сюжету по телебаченню на фабрику нагрянула державна перевірка і виробництво було закрито. Заступник директора Шанхайського комітету продовольчої безпеки Гу Чженьхуа розпорядився негайно прибрати з точок харчування всі товари, приготовані з продукції Husi Food.
McDonald’s, Yum! Brands (компанії належать KFC і Pizza Hut) вже висловили клієнтам свої вибачення, проте зазначили, що після відмови від послуг Husi Food вони можуть зіткнутися з нестачею м’ясних продуктів, внаслідок чого з їхнього меню зникнуть деякі страви.
Husi Food належить OSI Group, що базується в США. Компанія, що діє більш ніж у 85 країнах, поставляє готову, частково готову та сиру курку, яловичину і свинину, а також нем’ясні продукти, у тому числі випічку й піцу. OSI Group була одним з ключових постачальників м’ясних продуктів для McDonald’s і до цієї пори мала хорошу репутацію, пише Reuters.
В цілому закордонним продовольчим компаніям у КНР доводиться непросто. За даними Euromonitor, McDonald’s та Yum! Brands лідирують на китайському ринку фаст-фуду, обсяг якого становить $174 млрд, однак вони відчувають серйозну конкуренцію з боку місцевих брендів фаст-фуду. «Я вважаю, що після інциденту обидві компанії зіткнуться з великими труднощами, – каже один з керівників China Market Research Group Бенджамін Кавендер. – Я не знаю, які вибачення можуть виправити ситуацію, оскільки тепер люди вже відносяться до продукції цих компаній з недовірою».
Крім конкуренції з боку місцевих компаній, досить часто відбуваються випадки, коли в китайських ресторанах закордонних мереж виявляють неякісну продукцію. Інцидент з Husi Food знову оголив труднощі з визначенням якості та дотриманням заходів продовольчої гігієни та безпеки в Піднебесній. У 2014 році компанія Wal-Mart Stores опинилися в епіцентрі скандалу, коли в її поставках ослятини було знайдено м’ясо лисиць. У 2011 році в магазинах мережі продавали прострочене м’ясо качки.
Торік одну з гонконзьких кав’ярень мережі Starbucks викрили у використанні для приготування напоїв води з туалету. Персонал закладу набирав її з крана, розташованого поряд з пісуаром, в туалеті на паркуванні, повідомляла гонконгська Apple Daily.
В одному з березневих сюжетів Центрального телебачення Китаю розповідалося про прострочені продукти в одному з ресторанів McDonald’s і в роздрібному магазині компанії Carrefour. У точці швидкого харчування продавали прострочену на кілька годин їжу, а в супермаркеті на продуктах довільно змінювали дати термінів зберігання. Після сюжету рітейлер Carrefour був змушений закрити магазин. У 2012 році компанії, які використовували продукцію Husi Food, були викриті у використанні курячого м’яса, начиненого величезною кількістю антибіотиків.
Каріна Романова, Володимир Тодоров
За матеріалами:
Газета.Ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас