Витрати на мобільну рекламу в США підскочать на 83% у 2014 р. - eMarketer — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Витрати на мобільну рекламу в США підскочать на 83% у 2014 р. - eMarketer

Технології&Авто
117
Витрати на мобільну рекламу в США зростають гігантськими темпами: за оцінками аналітичної фірми eMarketer, у 2014 році очікується стрибок на 83%, до майже $18 млрд.
Як пише The Wall Street Journal, смартфони та планшети, що існують в цілому менш ніж 10 років, цього року залучать більше грошей рекламодавців в США, ніж газети, історія яких налічує століття, або радіореклама, якій вже більш ніж століття.
Однак частка реклами на мобільних пристроях могла б бути і вища зважаючи на те, скільки часу на добу американці проводять з ними, відзначають експерти.
Разом з тим eMarketer очікує, що витрати на рекламу в газетах цього року становитимуть близько $17 млрд, на радіо – $15,5 млрд.
“Оскільки все більше поглядів все частіше прикуто до планшетів і смартфонів, долари починають перетікати в цей сектор”, – відзначила аналітик eMarketer з ринку мобільної реклами Кейті Бойл.
У 2014 році частка мобільної реклами становитиме 9,8%, хоча мобільні пристрої будуть для американців основним джерелом інформації – їм буде приділятися майже чверть від загального часу, присвяченого різним засобам реклами. Читання газет тепер забирає лише 2% такого часу, проте їхня частка на ринку реклами трохи менша за 10%.
Телебаченню дорослі жителі США приділяють близько 40% часу, і таку ж частку сукупних рекламних витрат залучають телеканали.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас