878
Горілка поступиться віскі за популярністю в світі - прогноз
— Аграрний ринок
У 2018 році віскі обійде горілку по світовому рівню споживання. Протягом п’яти років продажі віскі збільшаться на 17%, тоді як горілки – скоротяться на 0,8%.
Такий прогноз зробили експерти Euromonitor International.
Найпопулярнішим серед міцного алкоголю залишиться китайський байцзі (напій на основі злакових – сорго, кукурудзи, рису, пшениці), на який припадає близько чверті продажів. А ось горілка віддасть своє друге місце віскі.
Виробники віскі вже п’ять років поспіль нарощують продажі найшвидшими темпами серед 15 найбільших за світовими продажами брендів міцного алкоголю. При цьому реалізація горілки скорочується. Якщо глобальним гравцям, таким як Smirnoff і Absolut, ще вдається трохи нарощувати продажі, то продажі українських і російських брендів – “Хлібного дару”, “Хортиці”, “Істини”, Prime, “Зеленої марки”, “П’яти озер”, “Біленької” – скорочуються двозначними темпами.
Це і зіпсувало загальносвітові продажі горілки, роблять висновок дослідники.
Про те, що у продажів віскі великий потенціал, побічно свідчить висока активність інвесторів. Спочатку цього року японський холдинг Suntory домовився про купівлю за $16 млрд Beam Inc., що випускає бурбони Jim Beam, Maker’sMark і Knob Creek, скотчи Teacher’s і Laphroaig, віскі Canadian Club. У травні 2014 р. філіппінський Emperador домовився про купівлю за $730 млн шотландського виробника віскі Whyte & Mackay.

За матеріалами: Відомості
Поділитися новиною