Продажі Marks & Spencer знизилися 12-й квартал поспіль — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Продажі Marks & Spencer знизилися 12-й квартал поспіль

Фондовий ринок
271
Продажі універмагів британської Marks & Spencer Group Plc (M&S) без урахування продуктів харчування знизилися дванадцятий квартал поспіль, йдеться в повідомленні компанії.
Продажі одягу і товарів для дому в магазинах M&S, відкритих не менше року тому, за 13 тижнів, що завершилися 28 червня (I фінквартал), скоротилися на 1,5%.
Аналітики, опитані агентством Bloomberg, в середньому прогнозували скорочення продажів на 1%.
Продажі продуктів харчування в магазинах M&S збільшилися за квартал на 1,7%.
В цілому продажі M&S в I фінкварталі зросли на 2,3% після підвищення на 3,3% роком раніше.
Продажі ритейлера в Великобританії підскочили в минулому фінкварталі на 2%, продажі британських магазинів, відкритих не менше року тому, – збільшилися на 0,3%.
Зарубіжні продажі M&S зросли на 4,7%.
“Ми бачимо поліпшення продажів одягу, проте негативний вплив на показники M&S, як і очікувалося, надав запуск нового інтернет-магазину M&S.com”, – заявив головний виконавчий директор компанії Марк Болланд.
Продажі одягу в магазинах M&S в минулому кварталі збільшилися на 0,1%, тоді як продажі одягу в магазинах, відкритих не менше року тому, знизилися на 0,6%.
Слабкі показники інтернет-магазину M&S зумовлені тим, що у зв’язку з появою нового сайту користувачам довелося заново реєструватися, а також розбиратися з новим дизайном магазину, зазначає аналітик Deutsche Bank AG Чарлі Муір-Сендс.
У M&S відзначають збереження складних ринкових умов, незважаючи на деяке поліпшення споживчої довіри.
Акції Marks & Spencer на торгах у Лондоні у вівторок подорожчали на 0,7%.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас