Приват24 буде сам телефонувати клієнтам, які не отримали пароль для входу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Приват24 буде сам телефонувати клієнтам, які не отримали пароль для входу

Фінтех і Картки
7091
Найпопулярніший український Інтернет-банк Приват24 запустив автоматичну авторизацію користувачів по телефону. Ця функція дозволить клієнтам отримати доступ до свого банку в разі, якщо не доставлений СМС-пароль або не доступні інші способи входу.
“Тепер зайти в Інтернет-банк можна в будь-якій ситуації, навіть якщо відправлений банком СМС-пароль не дійшов до клієнта – наприклад, в роумінгу, – говорить заступник голови правління ПриватБанку Олександр Вітязь. – Це не остаточне вирішення питання спрощення доступу, до кінця 2014 р. Приват24 стане першим у світі онлайн-банком, який зможе впізнавати своїх користувачів по голосу”.
Як відзначають у банку, Приват24 автоматично телефонує клієнтові, якщо протягом 90 секунд не введений одноразовий безпечний пароль входу.
Приват24 – один з найбільших у Східній Європі, доступний фізичним особам та корпоративним клієнтам України, Росії, Латвії, Грузії і низки країн ЄС. Загальна кількість клієнтів Приват24 становить 3,9 мільйона, більш ніж 2,3 мільйонів клієнтів встановили мобільні платіжні додатки П24. Щодня в Приват24 здійснюється понад 700 тисяч операцій і реєструється 12 тисяч нових користувачів.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас