Супермаркети в Україні трохи знизили ціни - запевняє АМКУ — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Супермаркети в Україні трохи знизили ціни - запевняє АМКУ

Особисті фінанси
747
Основні торгові мережі утрималися від економічно необгрунтованого підвищення роздрібних цін на продовольчі товари, керуючись рекомендаціями Антимонопольного комітету України (АМКУ) від 25 квітня 2014 № 10-рк, повідомили агентству “Інтерфакс-Україна” в АМКУ.
За результатами моніторингу споживчих цін на соціально значущі товари, який здійснюється Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, станом на 30 травня 2014 року, середні по Україні ціни на м’ясо свинини знижені на 0,45 грн, або на 0,85%, на сало – на 0,63 грн (або на 2,6%), яйця курячі – на 0,63 грн (8%), цибулю – на 0,73 грн (5,67%), капусту – на 0,81 грн ( 8,6%).
Крім того, в АМКУ відзначають, що спостерігається стабілізація ситуації в частині зниження роздрібних цін на окремі продовольчі товари (м’ясо яловичини, молоко жирністю 2,5%, сметану жирністю 15%, масло вершкове жирністю 72-73%, картоплю тощо) у середньому на 0,14-0,6 грн за одиницю продукції у деяких областях України.
Як повідомлялося, в квітні 2014 року АМКУ рекомендував низці великих спеціалізованих мереж роздрібної торгівлі продовольчими товарами вжити заходів щодо недопущення необгрунтованого підвищення роздрібних цін на продукти харчування.
За період з 1 січня до 16 квітня 2014 року при зростанні оптово-відпускних цін на цукор на 19,6% роздрібні ціни збільшилися більш ніж на 29%, зростання на 18,4% оптово-відпускних цін на цибулю призвело до збільшення роздрібних цін на 37,4%, зростання цін на картоплю – на 25,5% і на 40,1% відповідно, на ринку молока зростання становило 1,9 і 3% відповідно.
Крім того, незважаючи на зниження оптово-відпускних цін на курятину на 2,9%, роздрібні ціни мали тенденцію до зниження лише на 0,5%. Разом зі зниженням оптово-відпускних цін на житньо-пшеничний хліб і м’ясо яловичини спостерігалося збільшення роздрібних.
АМКУ рекомендував вжити заходів з недопущення необгрунтованого підвищення роздрібних цін на продовольчі товари компаніям: ТОВПАККО-Холдинг”, ТОВ “Адвентіс”, ТОВ “Бімаркет”, ТОВ “Фоззі-Фуд”, ПрАТ “Ікс 5 Рітейл Груп Україна”, ТОВ “Край-2”, ТОВ “Новус Україна”, ДП “Фуршет Центр”, ДП “Фуршет Регіон”, ПІІ “Білла Україна”, ТОВСПАР-центр”, ТОВАТБ-маркет”, ТОВ “Ашан Україна Гіпермаркет”, TOBЕКО”, ТОВ “Метро Кеш енд Керрі-Україна”, ТОВ “Фудмаркет”, ТОВ “Фора”, ТОВ “Торговий дім “Амстор”.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас